Kebab Skrivet 12 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2014 Minns ni när vi lirade SWAT 4? Den här videon ger mig den känslan igen. Fast ta det krystade gameplayet med en nypa salt eftersom det är för uppvisning... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2014 Jag såg trailern och blev lite hypad. Att det finns co-op i spel är nog det viktigaste för mig. Självklart inte i alla spel men det är ett stort plus om man kan spela med vänner. Jag undrar hur mycket det går att skjuta sönder i det här spelet. Som det ser ut så verkar det gå att ta sönder rätt mycket av husen. Ska hålla koll på det här, kan bli ett grymt spel att spela med vännerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2014 Damn älskade verkligen R6 spelen som liten samt Vegas 1 och 2 då 2an var min favorit samt lite utmanande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2014 Ser rät t nice ut förutom att alla var sämst på att skjuta och är man inte det tar spelet slut jättefort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts