eXotic Skrivet 9 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2014 Jag insåg precis att vi inte har någon diskussionstråd för årets E3! Det är ju bara ungefär en halvtimme kvar innan de stora presskonferenserna drar igång. Schema: Måndag 18:30 - Microsoft 21:00 - EA Tisdag 0:00 - Ubisoft 03:00 - Sony 18:00 - Nintendo Här kan ni hitta länkar till både preshows och till presskonferenserna när det väl gäller: http://www.gamespot.com/e3/press-conferences/ Nu blir det lite tight visserligen, men har ni några förväntningar? Vad vill ni se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2014 (redigerad) Sitter och kollar på Microsofts konferrens. Var inte så oväntat att dom öppnade med tidsexklusivt CoD DLC. Får se om dom lyckas få mig intresserad av en Xbox One... Edit: Kollar på IGN:s stream. Verkar väldigt stabil. Redigerad 9 juni, 2014 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2014 Jag vill se att det fortfarande kommer att komma bra saker till PS3 och att PS4 faktiskt får prospekt för att vara värd att köpas om ett år eller två. Just nu finns det inget annat än en saftig prislapp, skrotad bakåtkompatibilitet och krav på betaltjänsten PS+ för att spela online. Jag ångrar inte en sekund att jag köpte en till PS3 när min 6½ år gamla dog i förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2014 Microsoft hade en riktigt bra show i år med många spel och inget tjat om Kinect. Det här ser ut att bli generationen då jag inte nöjer med mig enbart en konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2014 Microsoft hade en riktigt bra show i år med många spel och inget tjat om Kinect. Det här ser ut att bli generationen då jag inte nöjer med mig enbart en konsoll. Tyckte den var lite tråkig. Inget häpnadsväckande direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2014 Tyckte den var lite tråkig. Inget häpnadsväckande direkt. Nä, det håller jag väl med om, men det var åtminstone fokus på spel. Bara en sån sak liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2014 Dragon Age är det enda som fått mig att höja på ögonbrynen so far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2014 Okej, Battlefield: Hardline såg riktigt häftigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2014 Nu blir det lite tight visserligen, men har ni några förväntningar? Vad vill ni se? The Sims 4 såklart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 9 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2014 Skönt att MS valde rätt väg i år med spel istället för ointressant skit. Forza 5: Tack för världens bästa bana som jag redan hunnit njutit ett par timmar av! Forza Horizon 2 ser lovande ut må jag säga. Sen var det väl inte så mycket.. Hardline (Vill verkligen inte nämna Battlefield i ett tjuv & polis spel.) Det ser absolut ut som ett DLC till Battlefield 4, men det tjänar man ju inte 100+ dollar på. Så då gjorde dom ett spel av det. Tänk er Vietnam expansionen i Bad Company 2. Det är nog vad dom tänkte att Hardline skulle vara, men sen kom dom på att dom vill ha lite mer pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2014 Hardline (Vill verkligen inte nämna Battlefield i ett tjuv & polis spel.) Det ser absolut ut som ett DLC till Battlefield 4, men det tjänar man ju inte 100+ dollar på. Så då gjorde dom ett spel av det. Tänk er Vietnam expansionen i Bad Company 2. Det är nog vad dom tänkte att Hardline skulle vara, men sen kom dom på att dom vill ha lite mer pengar. Det faktum att det är ett fristående spel ser jag som något positivt eftersom det torde leda till att det läggs mer resurser på att finpolera och utveckla spelet. Tycker att det ser najs ut. Ska se till att starta en tråd under morgondagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2014 (redigerad) Är glad över att dom testar något nytt. Så så sjukt trätt på moderna FPS som inriktar sig på kriget i mellanöstern. Äntligen något nytt! Ska se om jag kommer in i betan! Redigerad 10 juni, 2014 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2014 (redigerad) IDAG Redigerad 10 juni, 2014 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2014 Jag behöver Smash 4 Nya Zeldat (callar det redan nu, Zelda Unbound King) och MKX, jesus fucking christ vad det såg bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts