VickeX Skrivet 31 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2014 Denna veckas tema är Vykort! Rösta på den bild du gillar mest! VaXXor: Vice.: VickeX: Man får såklart Inte rösta på sig själv. Rösterna räknas om en vecka, lördag den 7e Juni kl 19:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 31 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2014 försökte fixa någon bild men blev aldrig nöjd med något tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2014 VickeX röstar jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2014 försökte fixa någon bild men blev aldrig nöjd med något tyvärr.. Ah okey, synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 31 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2014 VaXXor fick min röst här. Jag gillade VickeX bild bättre, men bristen på text gjorde att det inte direkt blev vykort utan mer en vacker bild. Hade det funnits någon text där så hade den helt klart fått min röst, men det kändes som sagt inte direkt vykort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2014 Röstade på VickeX! Min referens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2014 VaXXor fick min röst här. Jag gillade VickeX bild bättre, men bristen på text gjorde att det inte direkt blev vykort utan mer en vacker bild. Hade det funnits någon text där så hade den helt klart fått min röst, men det kändes som sagt inte direkt vykort. Äsch då, hade tänkt lägga till text, men det var onödigt svårt (man kunde bara lägga till ett ord i taget, och två ord innan man var tvungen att spara bilden), dessutom så försämrade det bildkvaliteten så att jag bestämde mig för att skita i det. Inte alla vykort har text på framsidan. Nåja. Riktigt nöjd med min bild. Den påminner mig lite om en av bilderna jag bidrog med i en av San Andreas-fototävlingarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 31 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2014 Äsch då, hade tänkt lägga till text, men det var onödigt svårt (man kunde bara lägga till ett ord i taget, och två ord innan man var tvungen att spara bilden), dessutom så försämrade det bildkvaliteten så att jag bestämde mig för att skita i det. Inte alla vykort har text på framsidan. Nåja. Riktigt nöjd med min bild. Den påminner mig lite om en av bilderna jag bidrog med i en av San Andreas-fototävlingarna. Jodå, den blev riktigt jävla snygg, det säger jag rakt ut. Helt klart den snyggaste! Men den var inte vykort, tyvärr. Hade temat varit typ landsvy eller liknande så hade jag tagit den direkt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 31 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2014 Vickes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2014 Rösta på mig, vetja! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ensure Skrivet 1 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2014 Även om jag verkligen gillar VickeX's bild måste jag rösta på VaXXor. Till temat så passar den perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juni, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2014 That's it! Röstningen är avslutad. 1. VaXXoR 6 Röster - 3 Poäng 2. VickeX 5 Röster - 2 Poäng 3. Vice. 3 Röster - 1 Poäng Och i och med det vinner VaXXoR den här "säsongen" av GTA V Fototävlingar! Ställning (Säsong 1): 1. VaXXoR - 12 Poäng 2. Ensure - 8 Poäng 3. VickeX - 7 Poäng 4. Green_Goblin - 2 Poäng 4. Kebab - 2 Poäng 6. Vice - 1 Poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts