VickeX Skrivet 18 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2014 (redigerad) Denna veckas tema är Spioneri! Rösta på den bild du gillar mest! Ensure: VaXXoR: VickeX: Man får såklart Inte rösta på sig själv. Rösterna räknas om en vecka, lördag den 24e Maj kl 19:00 Redigerad 18 maj, 2014 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2014 Gillar verkligen Ensures bild. Bondbilen och sepiafiltret passar bra in på spiontemat, och det var en fin bild också, men min röst går till VaXXoR då jag gillar hur han tagit bilden in genom fönstret. Verkligen spionering! Jag hade fundering på att göra samma sak men kom inte på något bra ställe där man faktiskt kunde kolla in och det fanns folk. I bilen på min bild sitter VaXXoR. Smygtog den då han gick på toaletten i en onlinesession. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2014 Gillar verkligen Ensures bild. Bondbilen och sepiafiltret passar bra in på spiontemat, och det var en fin bild också, men min röst går till VaXXoR då jag gillar hur han tagit bilden in genom fönstret. Verkligen spionering! Jag hade fundering på att göra samma sak men kom inte på något bra ställe där man faktiskt kunde kolla in och det fanns folk. I bilen på min bild sitter VaXXoR. Smygtog den då han gick på toaletten i en onlinesession. Spelet buggade till sig lite för mig, så franklin spawnade i huset på sin motorcykel. Lite rolig syn när man kom som Michael och titta in genom fönstret Röstar nog på Ensure, var också inne på Bond tema förut 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ensure Skrivet 19 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2014 Min röst går till VickeX. Känns som en bild någon tar upp ur ett brunt kuvert och ger till en utredare i en film 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2014 Jag röstade på ensure! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2014 Sjukt svårt val mellan Ensure och VickeX, alltså. Den första är så stilren och klassisk, medan den tredje har en väldig dramatik i sig och påminner så starkt om Heavy Rain, med sitt konstanta regnande och dunkla musik. Min röst går ändå till VickeX. Bra jobbat, alla tre! Och kul att ha såna här tävlingar, förresten. Jag hade nog kunnat delta om inte min BR-läsare gått sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2014 Sjukt svårt val mellan Ensure och VickeX, alltså. Den första är så stilren och klassisk, medan den tredje har en väldig dramatik i sig och påminner så starkt om Heavy Rain, med sitt konstanta regnande och dunkla musik. Min röst går ändå till VickeX. Bra jobbat, alla tre! Och kul att ha såna här tävlingar, förresten. Jag hade nog kunnat delta om inte min BR-läsare gått sönder Tack! Har tänkt att du antagligen skulle vara med om du kunde. Jag tycker att du får ta och fixa det. Hur kan du klara dig utan GTA V då du ser alla fina updates som släpps? Visserligen verkar ju intresset rätt dött ändå, så jag vet inte hur mycket det skulle hjälpa om bara en till är med. Men det blir ju alltid rätt många röster. Synd att inte fler av er är med och tar bilder också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2014 Tack! Har tänkt att du antagligen skulle vara med om du kunde. Jag tycker att du får ta och fixa det. Hur kan du klara dig utan GTA V då du ser alla fina updates som släpps? Visserligen verkar ju intresset rätt dött ändå, så jag vet inte hur mycket det skulle hjälpa om bara en till är med. Men det blir ju alltid rätt många röster. Synd att inte fler av er är med och tar bilder också! Haha, ja och nej faktiskt. Visst vill jag spela ibland men det är rätt så befriande att tvingas använda sin tid till annat också. Jag har fått mycket annat gjort som jag skjutit upp bra länge, och så spelar jag annat med brorsan på PC också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2014 Visserligen verkar ju intresset rätt dött ändå, så jag vet inte hur mycket det skulle hjälpa om bara en till är med. Men det blir ju alltid rätt många röster. Synd att inte fler av er är med och tar bilder också! Tycker också det är ett skitkul initiativ, har röstat i och uppskattat samtliga tävlingar. Denna gång föll min röst på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2014 (redigerad) Har inte hunnit ta. Tyvärr. Kul "tävling " dock och hoppas en ny kommer snart. Då ska jag vara med. Då jag visa er ... Redigerad 20 maj, 2014 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2014 Har inte hunnit ta. Tyvärr. Kul "tävling " dock och hoppas en ny kommer snart. Då ska jag vara med. Då jag visa er ... Nästa vecka (kanske blir sista) är temat Relativt öppet, så du kanske får som du vill ändå, heh. Tycker också det är ett skitkul initiativ, har röstat i och uppskattat samtliga tävlingar. Denna gång föll min röst på dig! Kul att höra! Har ju som sagt sett att många röstar. Vill eller kan du inte vara med själv? Har du inte spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2014 Kul att höra! Har ju som sagt sett att många röstar. Vill eller kan du inte vara med själv? Har du inte spelet? Kan tyvärr inte, har inte spelet längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2014 That's it! Röstningen är avslutad. 1. Ensure 6 Röster - 3 Poäng 2. VickeX 4 Röster - 2 Poäng 3. VaXXoR 3 Röster - 1 Poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts