Xersize Skrivet 11 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2014 tjena på er! nån som vet nåt ställe i Sverige mitt band kan lira? alla tips uppåt i landet från gbg mottages varmt! Håller med Kebab om att detta är trådmaterial. Presentera ditt band/din musik och hjälp åt att tipsa varandra om spelningar eller platser som kan tänka sig boka in dig! Ett jättebra vis för alla här som håller på med musik att hjälpa varandra. Så låt oss börja med Weener: Någon som vet något stället upp över GBG där de kan bokas in? Weener, presentera din musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2014 Det finns ett studenthak i Linköping som ibland har konserter med okända band. Det verkar som att de bara har det tre gånger per termin, men det kan ju vara värt ett försök http://www.hg.se/klubb/johndoe 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2014 Hallå grabbar! Det är såhär att jag och mitt rumlande band ( ) ska ut på en liten mini-turné v 28 och söker då lite ställen man kan spela på. Eftersom vi åker från GBG så är det uppåt i landet vi söker då slutdestinationen är på en festival i Norge. tacksam för alla tips och svar! Genren är folkpop/rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2014 Sliperiet i Örnsköldsvik och Scharinska i Umeå kanske kan erbjuda något, men jag är inte helt säker! Kolla upp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2014 (redigerad) Trästockfestivalen i Skellefteå, Sveriges mysigaste (och största) gratisfestival. Ni skulle garanterat platsa där! Festivalen äger rum 10-12 Juli, dvs slutet på vecka 28! Spela där och jag lovar att kolla in er! Redigerad 14 maj, 2014 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts