jo77 Skrivet 6 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2014 (redigerad) Låtarna: Eric Amarillo - Fuldans Medina - Se på mig nu Stallet - Dansa med höga knän Fritjof & Pikanen - Här kommer vi Sanna Nielsen - Undo Kick - Kör bara kör Valde ut dessa, finns säkert ett tiotal till som är nya, lägg upp de med vettja så fyller jag på röstningslistan! Rösta på låten ni tror kommer att slå som en sommarhit, ni behöver inte älska låten dvs. Redigerad 7 maj, 2014 av jo77 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 6 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2014 Kan stolt säga att jag inte hört en enda av de låtarna. Tror inte jag kommer kolla upp de heller om de är jobbiga, men tack för tipsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2014 Jag hörde en låt på radion som gick: "Don't wanna work, work, work, I wanna make money while I sleep." Den tyckte jag var rätt kass. Utav de låtar från pollen har jag bara hört Sanna Nielsens låt, och den har väl redan blivit en hit? Fast kanske mest bland lite äldre människor. Bland ungdomarna kan jag tänka mig att Medinas låt slår, den hade många av de elementen som tidigare populära ungdomslåtar på senare år brukar ha. Den lät, med andra ord, precis som allt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2014 Jag hörde en låt på radion som gick: "Don't wanna work, work, work, I wanna make money while I sleep." Den tyckte jag var rätt kass. Ace Wilder - Busy doin nothing ------------------------- Får lite sommarplåga-känsla över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2014 Vad hände med Let me take a #selfie? Jag tycker den är ganska jävla skitjobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo77 Skrivet 7 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2014 Nu ligger både Ace Wilders och The Chainsmokers låt med i röstningslistan. Musikvideos får ni lägga upp så lägger jag till i röstningslistan! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2014 (redigerad) Nu tycker jag iofs den här låten är asnajs, men jag kan tänka mig att rätt många kommer störa sig om det blir en sommarhit Redigerad 7 maj, 2014 av The Dude 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo77 Skrivet 9 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2014 Haha ja så blir det säkert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2014 Jag är kanske efter men var det någon sommarplåga 2013? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2014 Jag är kanske efter men var det någon sommarplåga 2013? Nope, alla låtar i den här tråden är relativt nya populära låtar. Så vitt jag vet så spelades ingen utav dem sommaren 2013. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2014 Nope, alla låtar i den här tråden är relativt nya populära låtar. Så vitt jag vet så spelades ingen utav dem sommaren 2013. Läs igen. Kobbe: Det första jag kommer att tänka på är Get Lucky med Daft Punk och Wake Me Up med Avicii. Här i Sverige hörde man även Miss Decibel en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2014 Läs igen. Kobbe: Det första jag kommer att tänka på är Get Lucky med Daft Punk och Wake Me Up med Avicii. Här i Sverige hörde man även Miss Decibel en hel del. Jaha, jag trodde han undrade om någon utav utav låtarna spelades sommaren 2013! -- Under 2013 var det väl ingen jätte jobbig sommarplåga utav vad jag minns iaf, men Miss Decibel blev man rätt less på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo77 Skrivet 12 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2014 Läs igen. Kobbe: Det första jag kommer att tänka på är Get Lucky med Daft Punk och Wake Me Up med Avicii. Här i Sverige hörde man även Miss Decibel en hel del. Miss Decibel spelades mycket här, samt Panetoz - Dansa, Pausa! Det var en riktig plåga det. När var det Amarillo släppte sin "Om sannaingen ska fram"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2014 När var det Amarillo släppte sin "Om sanningen ska fram"?? Det var 2011. Åren går! Kommer ihåg att han släppte någon uppföljarlåt också som föll ganska platt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2014 Nu tycker jag iofs den här låten är asnajs, men jag kan tänka mig att rätt många kommer störa sig om det blir en sommarhit 6UhXgnS_tJo Kom precis hit för att posta den här låten. Den blir definitivt en sommarplåga. En polare spelade den och jag tyckte den var fullkomligt vidrig. Två-tre spelningar senare och den satt etsad i huvudet på mig. Jepp, sommarplåga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2014 Vad vinner jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo77 Skrivet 14 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2014 Vad vinner jag? Blir nog en superstor hit i Japan och Usa, men i Sverige? Nja, ingen riktig sommarplåga enligt mig. I övrigt så är det ju en bra och välproducerad låt, kanske lite för välproddad för att vara en sommarplåga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2014 Blir nog en superstor hit i Japan och Usa, men i Sverige? Nja, ingen riktig sommarplåga enligt mig. I övrigt så är det ju en bra och välproducerad låt, kanske lite för välproddad för att vara en sommarplåga Så går det när man är trött och inte läser trådar ordentligt. Trodde du bara var ute efter årets jobbigaste låt, inte sommarplågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo77 Skrivet 19 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2014 Så går det när man är trött och inte läser trådar ordentligt. Trodde du bara var ute efter årets jobbigaste låt, inte sommarplågor Haha det är lätt hänt! Och de går verkligen hand i hand, men leta upp någon svensk ny låt nu som du tror kommer bli en sommarplåga här Det värsta är att jag börjar gilla vissa av låtarna jag postade här, Medinas är fan rätt härlig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2014 När jag hade min 2 veckors praktik så spenderade jag fruktansvärt mycket tid instängd i ett garage och jag svär till gud, jag har aldrig hört Ace Wilder - Busy doing nothing så mycket som då. Hur kan folk ens gilla sån här musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts