VickeX Skrivet 3 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2014 (redigerad) Denna veckas tema är Lyx / Rikedom! Rösta på den bild du gillar mest! Ensure: Kebab: VaXXoR: VickeX: Man får såklart Inte rösta på sig själv. Rösterna räknas om en vecka, lördag den 10e Maj kl 19:00 Redigerad 4 maj, 2014 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2014 Haha, jag vill bara ursäkta mig för min bild. Fick ont om tid, så det tog bra mycket längre tid att starta spelet än det tog att ta bilden... Men kände det var bäst att ha med något i alla fall. Röstar på Vaxxor. Hans bild är mest lik den typen av motiv jag hade planer på att ta. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2014 Ger VickeX min röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ensure Skrivet 4 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2014 Hm klurigt, men röstar på VickeX. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2014 Även om jag gillade VaXXoRs bild så känns Vinewood Hills med en pool och grym utsikt över LS mer lyxigt. Det är väl lite av en tolkningsfråga. Visst är det en rätt dyr bil med där, men för mig kändes temat i VaXXoRs bild mer som nattliv/fest. Röstade därför på Ensure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2014 Kebab fick min röst! A for effort!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2014 Även om jag gillade VaXXoRs bild så känns Vinewood Hills med en pool och grym utsikt över LS mer lyxigt. Det är väl lite av en tolkningsfråga. Visst är det en rätt dyr bil med där, men för mig kändes temat i VaXXoRs bild mer som nattliv/fest. Förstår hur du menar! Blev ett desperat försök, hade absolut inga bra idéer, alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2014 Ensure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2014 That's it! Röstningen är avslutad. 1. Ensure 9 Röster - 3 Poäng 2. VaXXoR 3 Röster - 2 Poäng 3. VickeX 2 Röster - 1 Poäng 3. Kebab 2 Röster - 1 Poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2014 Tråkiga, oengagerade och fantasilösa bilder imo. Om det sätts ihop en ny tävling så deltar jag så ska jag visa hur det ska gå till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2014 Såhär i efterhand ångrar jag att jag inte bidrog med den här bilden istället. Tog den i samma veva som de andra, alltså för tävlingen. Tycker den blev riktigt nice men tror att jag blev osäker och sket i att använda den pga att jag tänkte att den inte såg tillräckligt "Rik" ut så då tog jag bilden på Vinewood Hills istället. Det sket ju sig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts