VickeX Skrivet 19 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2014 (redigerad) Rösta på den bild du gillar mest! Ensure: Kebab: VaXXoR: VickeX: Man får såklart Inte rösta på sig själv. Rösterna räknas om en vecka, lördag den 26e April kl 19:00 Redigerad 19 april, 2014 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2014 Röstar på Ensure! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ensure Skrivet 20 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2014 Röstade på vaxxor. Bilden känns som tagen från en 70 tals film snarare än nutid. Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 20 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2014 Fick känslan av att man skulle höra en ganska grov berättarröst till VaXXoRs bild á la Ron Pearlman Lite Sin City style kanske man kan säga Gillade även Kebabs väldigt mycket.. Får se vilken jag lägger min röst på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 april, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2014 Röstade på VaXXoR. Mörkret och Regnet passar perfekt till det dassiga stället bilden är tagen på. Filtret passar perfekt också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2014 Röstade på Vicke. Jag inser att jag inte har lagt särskilt mycket tid på att kolla på människorna i det här spelet. Måste ge mig ut och utforska dem lite, för jag antar att Rockstar har lagt ned mycket tid på att göra dem unika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 april, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2014 That's it! Röstningen är avslutad. 1. VaXXoR 11 Röster - 3 Poäng 2. Ensure 6 Röster - 2 Poäng 3. Kebab 1 Röst - 1 Poäng 3. VickeX 1 Röst - 1 Poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts