Henkibojj Skrivet 14 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2014 - Hey, excuse me, homie, can you tell me where Bertolt Beach House is? - Actually, yeah. It's that house right there, with the yellow stairs. Jag är på semester i Söderhavet och kommer att avsluta med en vecka i Kalifornien. Bilderna ovan är från mellanlandningen i Los Angeles (Los Santos?), så fler kommer. Jag börjar i LA och kommer sedan att åka bil till San Francisco, där jag kommer ta flyget hem. Resten av albumet (hittills) här! De flesta bilder är tagna längst västerut i LS, på Vespucci Beach eller på platån ovanför (som för övrigt är sjukt likt den riktiga gatan!), och en del från flygplatsen. En motorvägsbild är från längst österut i stan, innan skrottippen. Finns det något man bör se, eller finns det något särskilt från "Los Santos" eller "San Fiero" ni vill se, som jag ska ta bilder på? Jag åker med familjen och bland annat därför kan jag inget lova alls. Jag tänker att jag åtminstone ska se Hollywoods stora skylt och boulevard, samt observatoriet. Fler förslag eller önskningar från LS, SF eller området? Jag skriver på telefonen, hade gärna länkat fler bilder i inlägget annars. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 14 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2014 Tack så mycket för att du delar med dig! Sjukt vad man känner igen sig på grund av ett spel Känner du samma sak när du är där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2014 Haha vafan. finns det något särskilt från "Los Santos" eller "San Fiero" ni vill se, som jag ska ta bilder på? Ja, beachbrudar men det vågar du väl knappast.. Så fota trevorianska miljöer eller nåt getto men se upp så att du inte blir skjuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2014 I San Fierro, fota den fösta Pay-n-Sprayn (el. motsvarande... xP) som syns när en kommer in i stan från LS-hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 mars, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2014 Tjo! Nu är jag framme i LA och jag bor för tillfället (natten) på ett ställe som heter La Quinta. Det i sig är inget märkvärdigt, men jag har utsikt över ett "Westin"-hotell jag tycker ser väldigt bekant ut: Nån som kan ta screenshot från spelet? Imorgon räknar jag med att se Hollywood, observatoriet, gärna Inglewood och sen får vi se vad tiden räcker till. Avstånden är stora i den här stan och trafiken inte helt lätt. Att göra en GTA och köra mellan filerna och upp på trottoaren är nog inte så populärt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts