jo77 Skrivet 21 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2014 Det här bandet förutspår jag att bli Sveriges nästa stora musikexport. De har redan blivit löjligt stora i Staterna med sin låt Pumpin Blood. Nu börjar de släppa nytt material och deras senaste singel Hungry Eyes är ett mästerverk enligt mig. Riktigt vassa! Från deras FB: “Like The Wind” is to be preceded by the anthemic “Pumpin Blood”, set for a Scandinavia release this week. Having previously been described by The Guardian as “the kind of percussion-heavy, gloom-tinged pop which brought Niki & The Dove to the masses last year”, this track swerves the group in a new direction, with its overwhelmingly positive sentiment and rousing whistling hook. In fact, we expect the track to be universally adopted as the far superior “whistle song”. With its instant appeal and summery feel, expect to see this track propel NONONO to anthemic status. Deras senaste singel är för jäkla vass! Hungry Eyes 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2014 (redigerad) Personligen tror jag att Dirty Loops blir Sveriges nästa musikexport. Det finns en anledning: Redigerad 25 februari, 2014 av Jazz 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo77 Skrivet 25 februari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2014 Ja men jäklar de var ju riktigt vassa! Vilken röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2014 Ja men jäklar de var ju riktigt vassa! Vilken röst! De är sjuka i huvudet, vad jag vet har de gått jazz på KMH i Stockholm. Allt de gör är äkta, trummisen är galet tight, bassisten är chopsig som fan och sångaren kan verkligen sjunga så (det är bara att titta på liveklipp). https://www.facebook.com/dirtyloopsofficial?fref=ts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo77 Skrivet 14 mars, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2014 Hade varit jäkligt ballt att se dem lira i sommar. Både NONONO och Dirty Loops. Försökte kolla om DL skulle spela på någon festival i sommar men fick inte fram något, vet du om de ska göra det? NONONO skulle spela på Bråvalla iallafall, de verkar få ihop bra artister dit i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts