Siana Skrivet 4 november, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2014 (redigerad) Sjukt fet! Mer sånt! Vet inte om Cazzettes senaste hade fallit dig i smaken. Kanske. http://www.youtube.com/watch?v=gGsvOtT-_-I Savants senaste platta är väldigt intressant. Disko-ish. Och så avslutar vi med lite Big Room, "fläsk", "pumpa i bilen"-House. http://www.youtube.com/watch?v=PC8Y3bLSFT0 Redigerad 4 november, 2014 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2014 (redigerad) Snubblade över denna. Ännu en låt som får mig att vilja ha en bil och ett jobb med pendlingsavstånd. Redigerad 30 november, 2014 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2014 Väldigt förtjust i en av Aviciis senaste, The Nights. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2015 Jävligt skön låt. Knappt EDM men det skiter jag i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2015 (redigerad) Dags för en uppdatering! Här är ett axplock av senaste releaser från div. elektroniska musikartister. Jag har försökt att blanda genrer lite. Svårt att ha undgått att ha hört talas om norsken Kygo som bara blir mer och mer populär för varje dag som går. Igår släppte han och Parson James "Stole the Show": Deep House verkar vara relativt populärt på forumet. Här är två nya släpp från Spinnin' Deep: Inget jättenytt släpp men nytt för mig. Lite progressiv house utan vocals. Glad, energifylld musik som kan falla i smaken för de som saknar old school Avicii: ... Så måste vi givetvis avsluta med lite hederlig pumpa-i-bilen-House! Maxa volymen och upp med händerna i luften osv. Tiëstos senaste! Redigerad 19 mars, 2015 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2015 (redigerad) Hotline Miami 2 må vara väldigt meh, men musiken är ungefär lika bra som första spelet. Satan vilket röj! Redigerad 22 mars, 2015 av Mark 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2015 (redigerad) Hotline Miami 2 må vara väldigt meh, men musiken är ungefär lika bra som första spelet. Satan vilket röj! http://www.youtube.com/watch?v=awWHKaAgzg Det är svårt att hitta ett spel med bättre soundtrack än Hotline Miami. btw, din länk funkar inte :< Redigerad 22 mars, 2015 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2015 (redigerad) Nero släppte en ny låt för några dagar sen. Inte lika bra som Satisfy, men man blir ju minst sagt taggad inför nya albumet. Tog bort inbäddningen i min förra post, nu borde det fungera som det ska! Redigerad 22 mars, 2015 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2015 Major Lazers nya låt är riktigt grym. Lite chill trap för era öron. Sommaren 2015 blir nog hur mysig som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo77 Skrivet 7 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2015 Jag diggar Allertz nya låt mer och mer, tror att han kommer att långt! Och alltid extra kul med svenska proddare enligt mig. Dessa måste lyftas fram mer. Här är hans låt Don´t you get it: Allertz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo77 Skrivet 24 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2015 Major Lazers nya låt är riktigt grym. Lite chill trap för era öron. YqeW9_5kURI Sommaren 2015 blir nog hur mysig som helst Majoren är så jäkla bra asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2015 Går jävligt varmt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2015 Micket pra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2015 Mer sommartrap. Strandhäng och bira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo77 Skrivet 21 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2015 Ännu en ny fet låt från Allertz som jag nämnde innan, verkar gå bra! http://www.broadwayworld.com/bwwmusic/article/Rising-Swedish-Producer-Allertz-Releases-Punchy-New-Song-Perfect-Day-20150515 https://open.spotify.com/track/5x7jAvacJ8n2cBcTJOh34x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juni, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2015 Den här har ju ni säkert alla hört redan, men jag ville ända lägga upp den. Axwell /\ Ingrosso - Ony My Way, fenomenalt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2015 Den här har ju ni säkert alla hört redan, men jag ville ända lägga upp den. Axwell /\ Ingrosso - Ony My Way, fenomenalt bra! Diggar den jag också faktiskt, deras kommande album verkar bli riiktigt, riktigt bra faktiskt. Sun is shining & Bigger-låten med Pharrel gillar jag dock snäppet mera faktiskt! Apropå Axwell & Ingrosso så kom det en riktigt bra remix på Can't hold us down nu med Pusha T & Silvana Imam, finns ute på Spotify om man är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juni, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2015 Tänkte dela med mig av en låt jag jobbar på själv. Super-WIP och jag kommer nog plocka bort länken igen om ett tag. Grundläggande arrangemanget för hela låten är klart men jag renderade bara till efter första droppet. Vocalsen är från någon indierock-snubbe som gav bort dem gratis. Mycket fina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2015 Tänkte dela med mig av en låt jag jobbar på själv. Låter schysst alltså, ser verkligen fram emot slutresultatet. MEN, sorry, jag känner att jag inte kan låta bli att nämna att jag tycker vocalsen är riktigt kassa, i alla fall i det här sammanhanget. Låter som att Thomas diLeva försöker sjunga Muse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juni, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2015 Låter schysst alltså, ser verkligen fram emot slutresultatet. MEN, sorry, jag känner att jag inte kan låta bli att nämna att jag tycker vocalsen är riktigt kassa, i alla fall i det här sammanhanget. Låter som att Thomas diLeva försöker sjunga Muse. Can't unhear nu! Tyvärr är utbudet väldigt begränsat när det kommer till vettiga vocals. Om du tycker dessa är kassa ska du höra de jag sållade bort! Det finns förstås acapellas från kända låtar på nätet men man känner sig bara kass sen när man jämför sin låt till originalet. När jag gör låtar utan vocals brukar de aldrig bli färdiga. Men jag kan släppa en instrumental åt dig sen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts