Jazz Skrivet 30 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2014 Hej! Jag bor ungefär fem meter från en byggplats där de ska slå upp ett nytt stort hus. Finns det någon här på forumet som vet, eller vet var en kan få tag på, information om vilka rättigheter jag har gällande decibelnivå i mitt rum, hur mycket lugn och ro jag får ha på morgonkvisten och så vidare? Finns det någon annan på forat som har erfarenhet av att ha en byggarbetsplats i sin trädgård? Hur står man ut med det rent psykiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2014 Hittade en sida där det stod lite smått och gott: --> http://www.bergsaker.se/news.asp?r_id=4148 <-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 31 januari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2014 Ja! Vad bra! Jag googlade frenetiskt men kunde inte hitta något, underligt, är iofs uppenbarligen ingen hejare på det. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts