Frenzy Skrivet 11 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2014 Hej. Jag är då inte mycket för spel vanligtvis men ibland så slår det rätt. Jag kan inte vara den enda här som spelar Civilizaton och älskar det. Så vem mer gör det? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2014 (redigerad) Jag spelar det ibland faktiskt och jag älskar det. Det finns ju tusentals olika sätt att spela på spelet och det tycker jag gör spelet till ett utav dem bättre faktiskt. Sjukt skojj när man vinner ett scenario efter man spelat på det i 2-4 timmar. Jag spelar Civ V enbart för övrigt. Redigerad 11 januari, 2014 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2014 Har spelat sjukt mycket Civ 5, men det var inte förräns under rean på Steam som jag köpte det. Har inte "hunnit" spela det sen dess, men lär starta ett game när jag har för mycket tid över! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 januari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2014 Jag spelar det ibland faktiskt och jag älskar det.Det finns ju tusentals olika sätt att spela på spelet och det tycker jag gör spelet till ett utav dem bättre faktiskt. Sjukt skojj när man vinner ett scenario efter man spelat på det i 2-4 timmar.Jag spelar Civ V enbart för övrigt. Håller med! Spelar också enbart Civ V, med båda expansionerna då. Kan inte tänka mig att gå tillbaka till att köra utan expansionerna nu när man väl är van. Har spelat sjukt mycket Civ 5, men det var inte förräns under rean på Steam som jag köpte det. Har inte "hunnit" spela det sen dess, men lär starta ett game när jag har för mycket tid över! Spela mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2014 Spelade det ett tag men det tog så jävla mycket tid! Annars är det ett nice spel. Dock tråkigt att Ai:n inte fungerade i vattnet när jag spelade 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2014 Håller med! Spelar också enbart Civ V, med båda expansionerna då. Kan inte tänka mig att gå tillbaka till att köra utan expansionerna nu när man väl är van. Nej, exakt. Expansionerna fyller ut spelet väldigt bra tycker jag också. Spelade det ett tag men det tog så jävla mycket tid! Annars är det ett nice spel. Dock tråkigt att Ai:n inte fungerade i vattnet när jag spelade Jag har aldrig haft problemet med att AI:n inte fungerar i vatten, i vilket civ hade du det problemet? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 januari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2014 Spelade det ett tag men det tog så jävla mycket tid! Annars är det ett nice spel. Dock tråkigt att Ai:n inte fungerade i vattnet när jag spelade Jag kör oftast på quick så man kan bli klar med ett spel på en kväll. Kan bli väldigt långt om man kör alternativen över standard. Har heller aldrig, precis som iweX säger, haft problem med att AI:n inte fungerar i vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2014 Det var i början, utan alla expansioner som AI:n inte fungerade i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2014 Om ni har Civ V men inte expansionerna så rekomenderar jag er att köpa Humble Bundle nu, ~15 dollar för både God Of Kings & Brave New World. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 februari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2014 Om ni har Civ V men inte expansionerna så rekomenderar jag er att köpa Humble Bundle nu, ~15 dollar för både God Of Kings & Brave New World. Mycket bra deal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2014 Finns det någon som är sugen på att lira multiplayer någon gång? Ju fler vi är desto bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2014 Jag är gärna på, om tiden finns dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2014 Jag är gärna på, om tiden finns dock. Håller med, right tight just nu men jag är lätt game nån gång! Alltid drömt om en (pålitligt) session med enbart mänskliga spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts