Stora_tomtefar Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Om man beställer VC:PC från internet... Får man spelet några dagar runt på release dagen, eller ett par veckor senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Man får de på releasedagen, om man har förbokat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 jag bokade VC genom Webhallen.. mitt första spel som jag köper genom internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Beror lite på vart du förbokar men på de flesta ställen får du VC första dagen. Om du förbokar via GTAsajten/CDON får du det garanterat första dagen om inte posten krånglar till det. Webhallen är också rätt okey men vad du än gör så boka det inte på spelbutiken.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Beror lite på vart du förbokar men på de flesta ställen får du VC första dagen. Om du förbokar via GTAsajten/CDON får du det garanterat första dagen om inte posten krånglar till det. Webhallen är också rätt okey men vad du än gör så boka det inte på spelbutiken.se! Det är billigt på spelbutiken.se, men när jag beställde GTA3 till PS2 i maj förra året så stog det att det var i lager om 3 dar, jag fick vänta i en halv månad!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Det är billigt på spelbutiken.se, men när jag beställde GTA3 till PS2 i maj förra året så stog det att det var i lager om 3 dar, jag fick vänta i en halv månad!!!! jag förbeställde mitt vice city därifrån och fick vänta en månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jo, det är därför jag vill varna för spelbutiken.se. De är billigast men jag tror de flesta vill ha sitt spel första dagen! De flesta som beställde VC: PS2 därifrån fick vänta 3 veckor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts