ZcruweN Skrivet 21 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2015 Var rätt säker på att jag hade postat den här Aja. Står inte ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2015 Var rätt säker på att jag hade postat den här Aja. Står inte ut Någonstans i kommentarerna ska det finnas en länk till hela kvällen som var typ två timmar eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 (redigerad) Det här albumet alltså. Största bildsamlingen av ren och skär pinsamhet sedan pyramiderna i Egypten. http://imgur.com/a/WueD3?gallery Redigerad 31 juli, 2015 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 (redigerad) Det här albumet alltså. Största bildsamlingen av ren och skär pinsamhet sedan pyramiderna i Egypten. http://imgur.com/a/WueD3?gallery Är pyramiderna i Egypten pinsamma? Tyckte fan den här var lite rolig! Redigerad 31 juli, 2015 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 (redigerad) Är pyramiderna i Egypten pinsamma? Tyckte fan den här var lite rolig! Nä, ville nog mena att sedan pyramiderna har ingen varit så pinsam som dessa. Pyramideran. Pyramidtrams. Pyramid whatever, du fattar poängen. Redigerad 31 juli, 2015 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 (redigerad) Är pyramiderna i Egypten pinsamma?Jadå, jag skojade lite bara! Redigerad 31 juli, 2015 av eXotic Vet i fan vad som hände här. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2015 https://www.facebook.com/nelson.patchett?fref=tsDenna snubbe. Inklusive hela "SI Empire". Highlights från hans tidslinje: Snapchat-klippet. Omfg. Riktat till sina vänner. Så cringe. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2015 (redigerad) "We're here, we're clear........." (Face palm) Redigerad 9 augusti, 2015 av VaXXoR 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2015 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2015 Nja, jag vet inte jag, det kanske fanns väldigt mycket mer bakom det där inlägget än vad som syns? Verkar finnas en personlig berättelse som hon just börjat släppa och skriver av sig lite halvkryptiskt. Pompöst kan man tycka, men cringeigt tycker jag inte. Däremot kan man undra om allt var en dålig ursäkt för att ta en selfie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2015 Nja, jag vet inte jag, det kanske fanns väldigt mycket mer bakom det där inlägget än vad som syns? Verkar finnas en personlig berättelse som hon just börjat släppa och skriver av sig lite halvkryptiskt. Pompöst kan man tycka, men cringeigt tycker jag inte. Däremot kan man undra om allt var en dålig ursäkt för att ta en selfie Alltså... Jag menar inte att låta så hård, men även ditt inlägg blir lite cringe. Man tar ju inte en sådan här bild av en slump. Tar man en bild så måste man ju kolla på skärmen för att se vad som kommer med och då ser man ju tydligt att kameran är vänd åt fel håll. Och även om man nu inte skulle kolla innan man fyrar av så är det ju helt orimligt att man skulle ha telefonen i den där vinkeln från kroppen... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2015 Alltså... Jag menar inte att låta så hård, men även ditt inlägg blir lite cringe. Man tar ju inte en sådan här bild av en slump. Tar man en bild så måste man ju kolla på skärmen för att se vad som kommer med och då ser man ju tydligt att kameran är vänd åt fel håll. Och även om man nu inte skulle kolla innan man fyrar av så är det ju helt orimligt att man skulle ha telefonen i den där vinkeln från kroppen...Wat. Då har vi helt andra definitioner. Från ordet "Simply" och framåt är det bara att läsa mellan raderna att människan verkar ha haft det tufft på sistone och även om en sån text är pompös och töntig är den ju inte cringe för det. Och jag vet inte vad ni andra har för telefoner, men rätt ofta har jag inte en chans att se vad displayen visar om det är ljust ute.Men, jag tror nog att det är en dålig ursäkt till en selfie alltihopa, eller att det var nåt hon faktiskt skulle fota framför sig men att selfiekameran var på som senaste aktiva kamera och hon tänkte "whattehell" och knäppte en selfie – och därefter skrev ihop nån text som efterkonstruktion till det hela.#over-anal-yzing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2015 Denna kvinna, denna musikvideo. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2015 Denna kvinna, denna musikvideo. Haha tycker du? Tycker hon är rätt ball. Kanske bara är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2015 Hänger du på Delusionalartists? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2015 Haha tycker du? Tycker hon är rätt ball. Kanske bara är jag Hon är riktigt pin alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2015 Denna kvinna, denna musikvideo. Haha, kiken kommer ge dig en snuting... Hänger du på Delusionalartists? Gillar den subredditen som fan! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2015 Gillar den subredditen som fan! Tack tack! Contributing: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2015 Jag älskar när totalt obegåvade män ger sig ut i vildmarken för att försöka visa folk hur man överlever. Den här personen gör inte ett enda rätt. Och han har mjukisar och flipflop. I skogen. Sluta. IG. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2015 Jag älskar när totalt obegåvade män ger sig ut i vildmarken för att försöka visa folk hur man överlever. Den här personen gör inte ett enda rätt. Och han har mjukisar och flipflop. I skogen. Sluta. IG. Älskar den där snubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts