Jazz Skrivet 9 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2015 :/ :/ :/ :/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2015 Jag hoppas du syftar på killen som introducerar klippet och inte själva klippet i klippet? För han är nog fanemej den jobbigaste jäveln jag sett. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2015 Jag hoppas du syftar på killen som introducerar klippet och inte själva klippet i klippet? För han är nog fanemej den jobbigaste jäveln jag sett. Värsta jävla människan i världen, helt fruktansvärd. Avskyvärd är det första ordet jag tycker passar honom. Avskyvärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2015 Finns värre än Papa Franku Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2015 (redigerad) aaaaahhhhhh :::::::://///// Redigerad 1 februari, 2015 av Jazz 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2015 Det här är så jävla pinsamt, särskilt 0.11 och framåt när Pär Lärnström spelar piano och han sjunger, så sjukt stelt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2015 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2015 (redigerad) Tre Fyra TVÅ öl?? Så himla bakfull! Redigerad 21 februari, 2015 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2015 Rätt mycket Cringe med hela klippet men i synnerhet när hon flippar 2.40 och frammåt. Gör ont i mig så pinsamt är det. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2015 Den här går ut till min homebooii Weener aka Big W Lil' D 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2015 Den här går ut till min homebooii Weener aka Big W Lil' D p4gZ4D_dcBw Åh herre min skapare. Skämskudde Deluxe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2015 Den här går ut till min homebooii Weener aka Big W Lil' D p4gZ4D_dcBw Kunde inte slita blicken från din signatur under tiden videon spelades. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2015 (redigerad) Klarade inte många minuter av denna. ...kolla på början och spola sedan fram till fem minuter in i videon... Redigerad 24 mars, 2015 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2015 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2015 Klarade inte många minuter av denna. ...kolla på början och spola sedan fram till fem minuter in i videon... Alltså vem är han ens? En schlagerhipster typ. Det är få gånger jag rakt av, efter bara några minuter kan säga att jag aldrig hade kunnat bli vän med någon, men det här är en av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2015 hon får passsa sig ananrs får hon tyg i fittan ha ha he he 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2015 Jag älskar dåliga band, speciellt när medlemmarna är 40+ och försöker återge atmosfären Pink Floyd gav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2015 På tal om dåliga band. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts