Siana Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 Rick Wakeman ska alltså öppna nattklubb i Sverige? Spännande! Jag tyckte han såg ut som att kunna vara Richard Bransons son. Den där mindre omtyckta sonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2014 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2014 Aaaaaaaaaaaaahaha slutsnacket. Så obekvämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 februari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2014 Hjälp... Finns några guldkorn på den där kanalen. Kom precis att tänka på den här: http://www.youtube.com/watch?v=pJc7x-kKfac 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2014 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2014 biT89-oGLGM Tyckte faktiskt inte den var så farlig, snarare ganska fyndig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2014 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2014 (redigerad) Haha åh gud, snubben längst till vänster i den här videon hade lagt upp en video på sin kanal där han "dansade" industrial dance till pokemonlåten för ett tag sen.... Nu verkar den borttagen däremot ugh Redigerad 7 mars, 2014 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2014 34 sekunder och jag kunde inte ens se hela... Ughh, påminner om denna: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2014 Ni får ursäkta dubbletten, men det här förtjänar sin egen post. Detta är förmodligen det pinsamaste ögonblicket i svensk TV-historia. Det här *går* bara inte att titta på. Min pappa såg detta när det sändes och när jag visade det för honom såg det ut som om han hade krigsflashbacks. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2014 Palaza-videon finns ute i hög kvalitet! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2014 Är inte absolot säker på om detta klippet redan postats men... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2014 Ska sluta tjata om dem nu, men spana in vad jag såg i Malmö i helgen! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2014 Ska sluta tjata om dem nu, men spana in vad jag såg i Malmö i helgen! Haha, jag har bevakat Palaza på Facebook ända sedan videon kom ut... de verkar ha konkat. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2014 (redigerad) "Man ser skillnad på en Svensk och en Afrikan" En från SvP Mora svarar på frågor! Visste inte om den skulle i Humortråden eller Cringe, menmen! Redigerad 5 maj, 2014 av VaXXoR 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2014 "Man ser skillnad på en Svensk och en Afrikan" En från SvP Mora svarar på frågor! Visste inte om den skulle i Humortråden eller Cringe, menmen! Har snart spenderat en timme med att läsa om SvP och lyssna på deras olika tal på Youtube... Man kan inte göra annat än att skämsgarva alltså. En snubbe (som för övrigt heter "Spansk" i efternamn ) öppnade ett tal med "Är ni svenskar?!?!? ÄR NI SVENSKAAARRR???" och publiken bah "JAAAAAAAA". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2014 "Man ser skillnad på en Svensk och en Afrikan" En från SvP Mora svarar på frågor! Visste inte om den skulle i Humortråden eller Cringe, menmen! Aaaaahahaha. Det är så brutalt jävla dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2014 Visst är det dåligt, men vettefan om man gjort det bättre eller sämre själv. Det är inte alla som drillas av internationella blodspengar som proffsanställda i ungdomsförbund. Tycker han kunde svävat ut lite mer ideologiskt, speciellt i de fall han kanske inte hade all fakta i skallen. Nåväl, frågorna som ska drivas i kommunen kom ju fram åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts