Kebab Skrivet 2 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2014 34 sekunder och jag kunde inte ens se hela... 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2014 (redigerad) 34 sekunder och jag kunde inte ens se hela... Klassiker man. Fett klipp yo! Tack för att du väckte gamla minnen bro! Redigerad 2 januari, 2014 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2014 Den här är smärtsam. http://www.youtube.com/watch?v=Q3p_g0f2y2A 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Sånt här är svårt att kolla på. Vet inte hur många som följer Badgeofshame men tjejen vid 6:26 och slutet av videon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 januari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2014 Smärtcringe som fan i denna tråd. Not a doctor, but my roommate lost a contact lens once when he was younger and decided to scrape a needle across his eyeball in an attempt to find it. He didn't go blind, but had mild lacerations on his eye. http://www.medicalinfo.asia/wp-content/uploads/2013/04/man-pain-460x256.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2014 Argh... 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2014 det är fest 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 323b99041947c0c3190f32126f6a1b13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 323b99041947c0c3190f32126f6a1b13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 https://www.facebook...392638587667571 :/ :/ :/ :/ De har tagit ner den, fast jag har den cachad. Finns det något sätt att tanka detta mästerverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 Var det det där klippet från Lund? Som någon på reddit sade: "Skådespel på den här nivån blir ännu värre när det är på skånska. Skämskudde!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 De har tagit ner den, fast jag har den cachad. Finns det något sätt att tanka detta mästerverk? Hoppas någon har sparat den, flashback kanske? Släng upp den här i så fall! Var det det där klippet från Lund? Som någon på reddit sade: "Skådespel på den här nivån blir ännu värre när det är på skånska. Skämskudde!" Ja, exakt, fruktansvärt dåligt, har lust att dra dit bara för att se hur jävla värdelöst det är. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 Love this thread <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 Ja, exakt, fruktansvärt dåligt, har lust att dra dit bara för att se hur jävla värdelöst det är. Tror inte att själva stället är sämre än något annat tbh. En person som inte kan skapa en vettig reklamfilm behöver inte vara dålig på att driva en nattklubb och tvärsom. I för sig ett dåligt beslut i ledningen att producera den skiten alls, men många nattklubber gör ju ingen promo-video alls så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 Här är den 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 (redigerad) Tror inte att själva stället är sämre än något annat tbh. En person som inte kan skapa en vettig reklamfilm behöver inte vara dålig på att driva en nattklubb och tvärsom. I för sig ett dåligt beslut i ledningen att producera den skiten alls, men många nattklubber gör ju ingen promo-video alls så.. Jag tror inte att den här grabben har någon ledning över huvud taget... han verkar ha kört limousine fram tills nu och har fått för sig att han skulle dra igång en nattklubb i en sunkig lokal med DJ Jens of Sweden. Det osar verkligen andrahandsproduktion här, möjligtvis att han hade kunnat hålla öppet i ett halvår om han drev klubben i Mjölby men med tanke på antalet nationer och redan etablerade, betydligt proffsigare, uteställen i Lund så förvånar det mig inte om han stänger innan sommaren. Här är filmen i alla fall: Här är grabben som driver det: https://www.facebook.com/robert.c.martensson?fref=ts Här är den Förbaskat! Nu kommer du här och snor mina AP igen... Redigerad 20 februari, 2014 av Jazz 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 AP:ade er båda. Synd att kvaliteten inte var HD! Såg att han hade profilbilder från nattklubben Breeze i Malmö. Tyckte han såg lite bekant ut, jag tror jag har sett honom där någon gång. Varför är han så röd om näsan? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 AP:ade er båda. Synd att kvaliteten inte var HD! Såg att han hade profilbilder från nattklubben Breeze i Malmö. Tyckte han såg lite bekant ut, jag tror jag har sett honom där någon gång. Varför är han så röd om näsan? Haha, enligt mina polare (... som har polare som känner honom) så är han lika känd för att vara tät som han är för sitt utseende. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 Varför är han så röd om näsan? Det beror nog antingen på alkohol eller på kyla. Kanske både och. En polare växte det horn i pannan på när han var full, och han blev ofta röd i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 februari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 Rick Wakeman ska alltså öppna nattklubb i Sverige? Spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts