Jacker Skrivet 28 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2013 (redigerad) Samlingstråd för filmer, bilder och annat material som verkligen skär i ryggraden p.g.a. dess pinsamhets-/jobbighetsfaktor. Ju svårare det är att titta på, desto bättre. http://www.youtube.com/watch?v=dCtKC4i-SfA Redigerad 28 december, 2013 av Jacker 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2013 Har redan en sådan tråd. Snarlik i alla fall. tanken är just som du skriver, att de videos/bilder som inte passar i humor/häftia filmer-tråden skall postas där. men för all del, alltid trevligt med nya trådar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2013 (redigerad) Episk förstapost. http://www.youtube.com/watch?v=YmSr5uMihhk Har redan en sådan tråd. Snarlik i alla fall. tanken är just som du skriver, att de videos/bilder som inte passar i humor/häftia filmer-tråden skall postas där. men för all del, alltid trevligt med nya trådar... Nej, den här tråden är till för videoklipp som ur ett socialt perspektiv är anmärkningsvärda i den mening att det är jobbigt att titta på eftersom situationen är så pinsam. Man skulle tillexempel inte kunna posta ett klipp på en anka som bli full på vodkadoppade brödbitar här, inte heller i humortråden eller i häftig-tråden utan alltså i din tråd. Redigerad 29 december, 2013 av Jazz 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2013 Höll på att glömma den goding. Uuugh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 (redigerad) wtf http://www.youtube.com/watch?v=BIYBki9QTZw Redigerad 29 december, 2013 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 Den här jävla videon alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 Episk förstapost. Kan inte komma över hur mycket killen vid 1:12 låter som Mike Skinner i The Streets... Bilder för alla som inte har tid för Youtube! (via reddit.com/r/pinsamt) 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=YmSr5uMihhk Minns hur förbannad jag blev på den där videon. Amma är INTE okej offentligt. Borde banne mig vara ett lagbrott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 Minns hur förbannad jag blev på den där videon. Amma är INTE okej offentligt. Borde banne mig vara ett lagbrott! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 Nä, seriöst jag trollar inte som ni så ofta påstår. Detta är faktiskt ett ämne vi hade kunnat skapa en tråd om för det finns mycket att diskutera. Jag är själv förälder och både jag och min sambo tycker det är helt sjukt hur många beter sig vid amning. Och det tyckte vi redan innan vi fick barn. Har flera gånger sett morsor slänga fram tuttarna helt ogenerat mitt inne i en fullsatt restaurang. Det finns amningströjor, som döljer allt när man amar. Använd sådana så slipper folk få tuttarna upptryckta i ansiktet... Vad som däremot är fel och kränkande är dessa barnvagnsfria caféer och restauranger. Det är att utesluta vissa samhällsmedborgare, vilket är helt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 Kan inte komma över hur mycket killen vid 1:12 låter som Mike Skinner i The Streets... Haha, sjukt… aldrig tänkt på det förut, once you've heard it you can't… Visst är grabben vid 2:10 lite lik dig? Har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 Visst är grabben vid 2:10 lite lik dig? Har jag fel? Haha menar du "There's loads for you to do at LSU."-grabben? Inte lik alls tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 Bra tråd! Har inget annat att tillägga men era poster är uppskattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 (redigerad) ÅÅååååhhhhffyyyfffaaaaaaaaaaaan vilket fruktansvärt klipp. Åh. Redigerad 29 december, 2013 av Jazz 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2013 (redigerad) ÅÅååååhhhhffyyyfffaaaaaaaaaaaan vilket fruktansvärt klipp. Åh. Djävulskt pinsamt. Jädra hemvärnsmän, vad håller de på med? helvtete vda jag skäms Redigerad 30 december, 2013 av felshoe 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2013 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2013 http://imgur.com/a/LErsX#0 (Notera att det är ett album. Ett fantastiskt sådant.) 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts