Jazz Skrivet 6 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2014 ... annars kan jag slänga upp en 24/7-sajt-server ikväll om det finns intresse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 6 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2014 ... annars kan jag slänga upp en 24/7-sajt-server ikväll om det finns intresse? Det vore ju i min mening ganska fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2014 Aa, gör't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2014 (redigerad) Nice! Blev nyss klar med installationen på macen, det knasade lite, ska sova nu men fixar det imorgon, antar att det inte är någon hets. Edit: lol, måste ha min produktnyckel, pallar inte leta fram den här, fixar när jag kommer hem, snart så! Redigerad 7 januari, 2014 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2014 Välkommen till Pimp My Rymdskepp! Idag tar vi oss en titt på xstreems nyrenoverade, vegetariska skepp. https://imagizer.imageshack.us/v2/1169x504q90/853/5xh2.png 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2014 Välkommen till Pimp My Rymdskepp! Idag tar vi oss en titt på xstreems nyrenoverade, vegetariska skepp. https://imagizer.imageshack.us/v2/1169x504q90/853/5xh2.png Wow! Det är så mycket som jag inte har gjort i det här spelet än. Är det fortfarande en Alpha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2014 Wow! Det är så mycket som jag inte har gjort i det här spelet än. Är det fortfarande en Alpha? Aa, i princip, fast de kallar det för en Early Beta. Den senaste patchen, som kom ut häromdan, var förmodligen sista gången de resettar characters och rymdskepp. Planeterna är de inte säkra om de kan rädda i framtida patchar, eftersom att de hittar på nya biomes och måste fiffla omkring med att integrera dem i universumet, så ifall du har ambitioner att bygga något storslaget på en planet är det nog säkrare att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2014 Spelat i 42 timmar nu varav cirka 35 timmar är från de senaste två veckorna. Det växer på en, innan var jag jääääääääävligt skeptisk mot detta spelet för jag är terrariafanboi4life. Positivt inställd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2014 (redigerad) Snart är väntan över. Redigerad 15 december, 2014 av xstreem 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 15 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2014 Fint att det äntligen kommer lite quests, det är egentligen det jag har saknat mest hittills (har iofs inte spelat på några månader så jag vet inte vad som finns nu). Övriga uppdateringar verkar också väldigt bra, kommer vänta med spänning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 27 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2015 Spelat några timmar nu igen och spelet har faktiskt rätt mycket kött på benen nu, åtminstone i början av spelet vad jag vet. Finns numera quests man kan ta från NPC:s i små samhällen och diverse nya tillägg och ändringar. Lovande för en del timmars spel framöver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2015 Spelat några timmar nu igen och spelet har faktiskt rätt mycket kött på benen nu, åtminstone i början av spelet vad jag vet. Finns numera quests man kan ta från NPC:s i små samhällen och diverse nya tillägg och ändringar. Lovande för en del timmars spel framöver! Vad går ett typiskt quest ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 28 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2015 Vad går ett typiskt quest ut på? De jag har hittat än så länge är typ "kan du åka till en skogsplanet och fånga småkryp med en här håven?" eller "jag kan lära dig att crafta X själv om du hämtar Y åt mig". Vet inte vad som finns i spelets senare stadier, men detta adderar åtminstone lite mer syfte till spelet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts