Umberto Skrivet 31 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2013 Jag säger också GTA V, trots att jag fortfarande inte har klarat storyn. Hmm, undrar vilket spel GTAsajtens forum väljer till årets spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Min röst går till ARMA III. Trots att spelet inte släpptes med en kampanj (stor besvikelse) så är det ett fantastiskt spel. Det är ett spel som jag kommer att ha kul med under en lång tid till skillnad från GTA V. GTA V är bra, men knappast fantastiskt. Tröttnade på GTA V efter ungefär två veckor. GTA V är för mig årets besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2014 Dota 2. Tekniskt sett är det inte nytt, men släpptes ju ur betan och till allmänheten i samband med TI3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts