Jazz Skrivet 24 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2013 God jul GTAsajten och grattis på julafton, här kommer min present, en tråd dedikerad endast till ordvitsar! Vitsa på! Var händer gör man om man fångar en fisk i en fisk? - Man metar… Varför förstår sig inte samhället på dåliga brottslingar? - De är internskämt! (… med reservation för att jag dragit dem förut…) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2013 (redigerad) Vad kallar man en bumerang som inte kommer tillbaka? -en pinne! Redigerad 25 december, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2013 Vilken är den mest opålitliga nöten? Hustlenöten 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2013 Vilken är den mest opålitliga nöten? Hustlenöten Nötvitsarna! Vilken nöt är den tredje från solen? Jordnöten. Vilken nöt tycker minst om pengar? Cash-ew-nöten. Vilken nöt hittar man i skidbacken? Pistagenöten. Vilken nöt dog nyligen efter 95 kämpiga levnadsår? Mandelanöten. Finns några till men de är too obvious... 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2013 Hur många huvudstäder har Kanada? Åtta, va? Haha åååååååååh Göteborg skadar mig, ska sova nu 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2013 Varför var Jesus bakfull på påskdagen? - Korsfäst dagen innan. Varför är brandbilar röda? - De blir så generade när de visar slangen. Om jag fick välja färg på min TV-tidning så skulle jag ta blå. - Där uppe där det är tänt, där har jag släkt. Jag sökte till scenskolan men kom inte in, för jag kom i tid. Vet du hur mycket en kryddhandlare tjänar? - Ungefär hundra kronor timjan. Har ni också märkt att det är något på G mellan bokstäverna F och H? Anställda på Apple ska ställa upp iOS. Nudisterna försvarar sig: "Vi är bara människor!" 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2013 Katt åt stol. Satt i halsen. Katt åt lampa. Lös i magen. Katt åt stekpanna. Fräste. Katt åt linjal. Blev mätt. Katt åt elskåp. Blev proppmätt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2013 Katt åt lampa. Lös i magen. Katt åt linjal. Blev mätt. Fattade inte föst. Sen fattade jag. De var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 "Did you hear about the Mexican train killer? He had locomotives." 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Det här med Nelson Mandelas död är ju lite sorgligt, men polisen i Sydafrika har åtminstone fått en lösning på vem offret var i det så länge olösta styckmordet. Det var Nelson man dela'. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2014 Loungemusik. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2014 Loungemusik. Ååååh, såg den för en stund sen, brölgarv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2014 Haha ordvitsar är så dåliga men just därför de är bra. Krypskytt - någon som skjuter insekter. Vilket djur hatar att åka bergodalbana? -Antiloopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2014 (redigerad) "Sist tjejen sög av mig tog hon i för hårt och bröt kuken, så hädanefter får hon minsann hålla avstånd." Kom på den själv faktiskt Här är en betydligt sämre jag kom på för längesedan: "- Vilken typ av människor är bäst att grogga med? - Spädbarn." Och så en fräckis, även den av mig: "- Vad är den korrekta termen för en elektriker som penetrerar sig med en glödlampa? - Analys." Redigerad 9 januari, 2014 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2014 Inga Halonen är Finlands sämsta bärplockare eftersom hon växte upp med den grymt själviska Tarja Halonen. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2014 Inga Halonen är Finlands sämsta bärplockare eftersom hon växte upp med den grymt själviska Tarja Halonen. Och glöm inte Ingas far, Finlands sämsta bärhandlare: Maski Halonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2014 Hon är väl bror med Finlands sämsta skidåkare? Hakki Hälinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 januari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2014 Hon är väl bror med Finlands sämsta skidåkare? Hakki Hälinen. Nja, han är väl Finlands näst bästa skidåkare? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2014 (redigerad) Nja, han är väl Finlands näst bästa skidåkare? Jäkla autocorrect... ... på datorns tangentbord. Redigerad 10 januari, 2014 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DriftPig Skrivet 11 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2014 Är dom besläktade med Finlands sämste crossåkare? Vurpi Dikinen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts