Hejsan123 Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 Hej Jag undrar om det finns nån svensk språk fil till san andreas. Skulle vara nice om det fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 Finns kanske någon mod någonstans som gör det skrivna språket svenska men det fina med lira spel på andra språk är ju att man lär sig enormt mycket! Kör på engelska istället och imponera på dina lärare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hejsan123 Skrivet 23 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 Haha, minnen som väcks till liv. Kom på att jag faktiskt brukade sitta och översätta spelet själv. Blev dock aldrig klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2013 Haha, minnen som väcks till liv. Kom på att jag faktiskt brukade sitta och översätta spelet själv. Blev dock aldrig klar. Haha, jag gjorde detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts