Kebab Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 (redigerad) Hej! Jag är en sådan som gillar nästan all typ av musik. Problemet är att jag sällan vidgar mina vyer och fortsätter helt enkelt att lyssna på den Spotify-listan som jag successivt har lagt till låtar på i över fem år. Så, ifall du har lite tid över så får du gärna göra en lista med 10-15 låtar som du tycker att jag ska lyssna på. Lovar att lyssna från början till slut! OBS! Det behöver inte vara låtar/artister som ni tror att jag inte har hört förr. Det är inte alls vad jag är ute efter. Se det som en lista med låtar som ni tycker att "alla" borde lyssna på. Tack på förhand! Redigerad 13 december, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 Hoppas du hittar något som låter okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 Kul idé! Sammanfattade mest vad jag tycker är bäst just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 Några vänner till mig som har hållit på med musik sedan barnsben. Jag blev ruskigt imponerad över hur otroligt professionellt det hela låter! Och sen får vi inte glömma detta så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 (redigerad) Borttaget Redigerad 15 februari, 2021 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 Tidernas spretigaste lista, men varenda låt är så vidrigt catchy att de fastnade i mitt huvud i flera veckor vardera. http://open.spotify.com/user/drstoopid/playlist/4VtNCZFHreS0jsOuWhBfeu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2013 (redigerad) EDM EDM EDM Elektronisk musik. Knödde bara in 10 låtar så kanske det blir lite mer lättsmält. Försökte få med lite av varje subgenre Kebap Redigerad 14 december, 2013 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2013 Årets låtar: 13 miljarder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2013 (redigerad) Tack så mycket! Har inte hunnit lyssna så mycket än, men uppskattar verkligen detta! Redigerad 14 december, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 14 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2013 Får jag vara med?! Här är några färska låtar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 14 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2013 Haha jag vet inte om det är någonting du riktigt är ute efter Kebab, men jag håller på att göra en lista med alla GTAStunting-soundtrack jag kan hitta och det är faktiskt en förbaskat bra lista Ska jag länka? Du kan ju få lägga till om du kommer på någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2013 Även jag har haft problem med att vidga mina vyer. Ett tips är att du gör en liten playlist med låtar du gillar (gärna av samma genre) och kör spotify-radion med playlisten som grund. Sen är det bara att klicka på tummenupp-knappen när radion spelar nåt du gillar och lägga till de låtarna i din playlist. Har hittat mycket musik den vägen. Hoppas du hittar något som låter okej. Lyssnade och gillade det mesta, förutom de svenska låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts