Talkietoast Skrivet 12 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2013 Efter att ha fått en förmögenhet på ca 200,000,000:- så har men autistiska hjärna startat och jag blir aldrig nöjd. Ska samla på mig följande, Compact: Dinka Coupes: Exemplar Muscle: Sabre Turbo Offroad: Rancher XL Sedans: Obey Tailgater Sports: Comet Sports Classic: Z-Type Super: Enity XF SUV's: Baller 2 Vans: Youga Min fråga är då, vilka bilar har ni? Och vilken är den mest använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 Jag har en svart, läcker Comet med punkafria däck som används flitigt, samt en Double-T-motorcykel som också är frekvent använd, främst när jag ska långa sträckor på kort tid. Annars är jag inget fan av MC, direkt. Så småningom ska jag skaffa mig diverse flyg, men det får vänta. Näst på tur är nog bepansring av min Comet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 Har de fetaste sportbilarna även de av äldre modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts