RavenE Skrivet 15 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2014 (redigerad) Storsjöyran: The Prodigy! Satan i gatan så coolt, Lady Gagas publikrekord (26.200) från 2009 lär slås! Redigerad 15 maj, 2014 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2014 Jag ska till Summerburst Göteborg och förmodligen Emmaboda, och sedan Big Slap den här festivalsommaren har artat sig att bli betydligt mycket bättre än vad de brukar bli. Mycket elektronisk musik att släppa loss till, yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2014 Popaganda släppte hela sin line-up idag. Veronica Maggio Lily Allen(UK) First Aid Kit Icona Pop London Grammar (UK) Kelis (US) Yelle (FR) AlunaGeorge (UK) The Pains of Being Pure at Heart (US) Kindness (UK) Twin Shadow (US) NONONO Say Lou Lou Hurula Zhala Vit Päls Nicole Sabouné Little Jinder Den här festivalen har vekligen gått till ett "varannat år" festival, förra året var hur bra som helst, i år känns det som ett jahaja, precis som för två år sen. Maggio ska avsluta hela festivalen, kan tänka mig att Lily Allen avslutar fredagen, dom har bokat bättre avslutningsakter, kul med The Pains of Being Pure at Heart, Twin Shadow och Zhala. Blir nog ändå ett besök, årets sista festival, läget och den billiga biljettpengen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2014 Varför kan inte WoW boka Yelle och TPOBPAH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2014 Varför kan inte WoW boka Yelle och TPOBPAH? Popaganda har ju bokat bägge, åk dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2014 Popaganda har ju bokat bägge, åk dit? Men WoW ligger ju bara 500 meter bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2014 Hemma från fem dagar på Roskilde. Helvete vilken festival. Vädret har varit helt sjukt bra också. Höjdpunkter var Moderat, The Horrors, Banks, Dilated Peoples och Classixx. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2014 Way Out West var fantastiskt. Queens of the Stone Age, Hurula, Les Big Byrd, Silvana Imam och Lorentz var bäst. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2014 Hade planerat att ta en vända in om Malmöfestivalen ikväll och se Imperial State Electric, Graveyard och Melissa Horn. Vädret kanske inte är det trevligaste, men regn och oväder är sånt man får leva med ibland för rock n rollens skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2014 Way Out West var fantastiskt. Queens of the Stone Age, Hurula, Les Big Byrd, Silvana Imam och Lorentz var bäst. Åh, Loretnz.. Han hade jag velat sett i år. Angående festivaler - vilka var ni på i år? Jag var på Bråvalla, Storsjöyran & Linköpings stadsfestival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2014 Åh, Loretnz.. Han hade jag velat sett i år. Angående festivaler - vilka var ni på i år? Jag var på Bråvalla, Storsjöyran & Linköpings stadsfestival. Jag var egentligen lite för full på spelningen men det var, som sagt, sjuuukt bra. Såg Lorentz & Sakarias tre gånger förra året men det här toppade. Sakarias gästade för övrigt på WoW. Jag har varit på Roskilde och Way Out West och i november ska jag på Iceland Airwaves. Kan inte tänka mig något bättre än ett par dagars festival på olika klubbar i Reykjavik kombinerat med schysst boende, Airbnb är överfullt med asfina lägenheter till helt okej priser. Ska bara tvinga med mig ett par vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts