iweX Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 (redigerad) Är hon en soloartist? (Dvs, inte med i en grupp.) Redigerad 9 december, 2013 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Haha, det här bara måste vara Beyonce. Räknas förresten gissningar som en fråga? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Är hon singel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Nej! Ja! Pinsamt, nu blev ju din fråga meningslös, lägg ner för fan, sluta klaga på varandras frågor och bara ställ Jag menade att han kunde vänta tills du svarat på min. För om svaret var ha blir hans meningslös. Inget llagande på frågan i sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Haha, det här bara måste vara Beyonce. Räknas förresten gissningar som en fråga? Skulle även kunna vara Rihanna, eller Shakira, eller Mariah Carey, eller varför inte Alicia Keys... --- Spelar hon något instrument? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Är hon en soloartist? (Dvs, inte med i en grupp.) Ja! Räknas förresten gissningar som en fråga? Ja! Man frågar ju om det är den det är... nu är ju frågan om din fråga räknas som en fråga... Är hon singel? Nej! Spelar hon något instrument? Ja! 16 av 20 frågor ställda!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 (redigerad) Ja! Man frågar ju om det är den det är... nu är ju frågan om din fråga räknas som en fråga... Njae.. Även om det skulle vara Beyonce så vill jag inte ha hatten. Siana: Jag baserade det mest på att Jazz har ett mindre allvarligt Beyonce-beroende. Redigerad 9 december, 2013 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Har hon haft ett album (Som soloartist) på första platsen på Bilboard listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Har hon haft ett album (Som soloartist) på första platsen på Bilboard listan? Har svårt att hitta källor på det men det hade förvånat mig om hon inte hade haft det. 17 av 20 frågor ställda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Är hon över 50 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Är hon över 50 år? Nej! 18 (nåja, 17 egentligen) av 20 frågor ställda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 (redigerad) Är det Beyonce, Rihanna, Shakira,eller Mariah Carey? Redigerad 9 december, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Är hennes make känd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Är hon Amerikan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Är det Beyonce, Rihanna, Shakira,eller Mariah Carey? Ingen av dem spelar instrument. Är hennes make känd? Är hon Amerikan? Umm, jaha, det var våra sista frågor då va? Jag tror att en gräns på 20 frågor är lite för svårt för det här forumet att hantera. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Umm, jaha, det var våra sista frågor då va? Jag tror att en gräns på 20 frågor är lite för svårt för det här forumet att hantera. Japp, det var det. Och, ja. 20 frågor verkar liiite för lite tycker jag också. Just nu i varje fall, kanske senare när vi har fått "i" att man måste fråga breda fråger så blir det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Svaret var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Trots att alla frågor använts upp så gissar jag på Regina Spektor. Hon spelar instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Trots att alla frågor använts upp så gissar jag på Regina Spektor. Hon spelar instrument. Har hon vit hudfärg? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 citatz Jag hade nyss stigit upp och var fortfarande yrvaken, säger vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts