Henkibojj Skrivet 6 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2017 2017-05-31 at 14:18, Henkibojj skrev: Nope. Manlig filmkaraktär och påhittad person som finns i fler än en film det existerar inget övernaturligt i karaktärens värld Personen har inte spelats av fler än en skådespelare huvudkaraktär använder inte vapen ingen actionhjälte inte svensk 10/20 2017-05-25 at 18:00, xstreem skrev: Har karaktären spelats av flera olika skådespelare genom tiderna? Nej, och skulle denna skådespelare gå bort tror jag inte att det någonsin skulle bli aktuellt att ge ut nya filmer. Karaktären är väldigt bunden till skådespelaren. 2017-05-25 at 22:55, Kebab skrev: Är det en huvudkaraktär? Det är så gott som den enda karaktären. 2017-05-31 at 14:02, xstreem skrev: Svenne? Nix, och den person vi talar om är väldigt bunden till sitt land och den typen av humor, även om det blivit världsvida uppskattat vid det här laget. Eller nåväl, det hade kanske kunnat vara av vilken nationalitet som helst, men han förknippas tydligt med sitt land. 12/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2017 Bör man som tittare ifrågasätta karaktärens intelligens och psykiska välmående? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2017 29 minuter sedan, xstreem skrev: Bör man som tittare ifrågasätta karaktärens intelligens och psykiska välmående? Intelligensen får man gärna ifrågasätta, men personen verkar trivas bra med livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2017 Är karaktären en vuxen man som regelbundet pratar, sover, och leker med en nallebjörn? För i så fall skulle jag vilja påstå att han inte riktigt kan anses vara psykiskt frisk, om än lycklig och nöjd med sitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2017 (redigerad) Gissar såklart Mr Bean, men vill hävda att han minsann visst har brukat vapen. Redigerad 7 juni, 2017 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2017 2017-06-07 at 14:16, xstreem skrev: Är karaktären en vuxen man som regelbundet pratar, sover, och leker med en nallebjörn? För i så fall skulle jag vilja påstå att han inte riktigt kan anses vara psykiskt frisk, om än lycklig och nöjd med sitt liv. 20 timmar sedan, Kebab skrev: Gissar såklart Mr Bean, men vill hävda att han minsann visst har brukat vapen. Ni får slåss om vem det var som egentligen vann, xstreem var 4 timmar före men sade inte sin gissning rakt ut. Jovars, med "psykiskt välmående" menar jag att det är en person som mår bra. Första sökresultatet på wikipedia efter frasen "psykiskt välmående" listar "kraftlöshet, depressioner, humörsvängningar, nedsatt impulskontroll, och ökad social isolering" som motsatser. Det tolkar jag som psykiskt oroande fenomen som får personen att må dåligt. Det gör inte Mr Bean. Att han sen inte är riktigt klok tycker jag inte är samma fråga, och därför svarar jag att han trivs med livet. Du frågade om han mår dåligt, inte om han är störd. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2017 Jag har en! Kör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2017 2 minuter sedan, Kebab skrev: Jag har en! Kör! Finns personen på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2017 Just now, Henkibojj skrev: Finns personen på riktigt? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2017 2 minuter sedan, Kebab skrev: Ja! Över 50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2017 Äre en underhållare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2017 29 minuter sedan, Kebab skrev: 29 minuter sedan, Henkibojj skrev: Över 50? Nej! 26 minuter sedan, Kebab skrev: 26 minuter sedan, xstreem skrev: Äre en underhållare? Nej! 29 minuter sedan, Kebab skrev: 29 minuter sedan, Henkibojj skrev: Över 50? Nej! 26 minuter sedan, Kebab skrev: 26 minuter sedan, xstreem skrev: Äre en underhållare? Nej! (Bra fart på tråden nu!) Tro tusan att det är bra fart när det blir dubbelposts Är det en svensk? EDIT: Meh, så försvann båda Kebabs svar. Nåväl, det finns quotat här iaf. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2017 12 minuter sedan, Henkibojj skrev: Tro tusan att det är bra fart när det blir dubbelposts Är det en svensk? EDIT: Meh, så försvann båda Kebabs svar. Nåväl, det finns quotat här iaf. Haha, jag såg aldrig några dubbelposts. Nej, det är inte en svensk! 4/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2017 Är det en sån där atlettyp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2017 4 timmar sedan, xstreem skrev: Är det en sån där atlettyp? Inte alls! 5/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2017 Är det en man? Ja! 6/20 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2017 Är personen vi söker en jänkare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2017 16 minuter sedan, xstreem skrev: Är personen vi söker en jänkare? Nej! 7/20 Söker alltså en icke-svensk och icke-amerikansk verklig man under 50 år. Han är inte underhållare eller atlet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2017 Lever personen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2017 12 timmar sedan, xstreem skrev: Lever personen? Ja! 8/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts