xstreem Skrivet 26 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2017 (redigerad) Vad skönt. Då slipper jag dra på dig en smäll. Fire away, jag är redo. edit: @Henkan: Av alla sporter är ju hockey den som är mest intressant. Lumpa inte ihop det med golf är du rar. Redigerad 26 april, 2017 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2017 6 minuter sedan, xstreem skrev: Vad skönt. Då slipper jag dra på dig en smäll. Fire away, jag är redo. edit: @Henkan: Av alla sporter är ju hockey den som är mest intressant. Lumpa inte ihop det med golf är du rar. Nä, det gjorde jag inte heller, jag glömde bort den. Däremot lumpar jag ihop golf med basket, cykling och snowboarding. Äre en svensk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2017 41 minuter sedan, Henkibojj skrev: Nä, det gjorde jag inte heller, jag glömde bort den. Däremot lumpar jag ihop golf med basket, cykling och snowboarding. Äre en svensk? Nix! 1/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2017 Är det en underhållare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2017 19 timmar sedan, VickeX skrev: Är det en underhållare? Nix! 2/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2017 Fiktiv karaktär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2017 18 timmar sedan, Kebab skrev: Fiktiv karaktär? Aa, visst är den det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2017 Är det en människa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2017 Nae, icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2017 Är det en seriefigur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2017 Nej, ingen seriefigur inte. 5/20 (faaan, missade fyratjugibläzit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2017 Bump. En icke-svensk fiktiv karaktär, som inte är underhållare eller människa, och inte är en seriefigur. Vem må det vara? Kan tipsa lite, eller pajar det trådens syfte? Hur vet man om man ger ett för vagt tips eller inte? Skit samma. Jag testar. Dagens tips; inte människa, tänk mer sago/fantasy-väsen. Femton av tjugi frågor kvar. Missa inte din chans att vinna en sprillans begagnad hatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2017 Kan den flyga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2017 15 timmar sedan, Siana skrev: Kan den flyga? Nix. 6/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2017 Finns det människor i karaktärens universum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2017 2 timmar sedan, Kebab skrev: Finns det människor i karaktärens universum? Ja, det finns det! 7/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2017 Är det en karaktär i en tv-serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2017 16 timmar sedan, Kebab skrev: Är det en karaktär i en tv-serie? Nope, det är det inte. 8/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2017 Är det en karaktär från film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2017 23 timmar sedan, Kebab skrev: Är det en karaktär från film? Karaktären har förekommit i film, ja. 9/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts