Tweak Skrivet 12 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2014 40 år eller yngre? Dålig ja-och-nej fråga! Äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2014 (redigerad) Dålig ja-och-nej fråga! Äldre. Inte alls, men kunde kanske ha formulerat den en aning tydligare. Du kunde ha svarat "nej". Tänkte skriva det som "≤40?" men jag lyckas alltid vända fel på krokodilmunnen... Redigerad 12 december, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2014 Inte alls, men kunde kanske ha formulerat den en aning tydligare. Du kunde ha svarat "nej". Tänkte skriva det som "≤40?" men jag lyckas alltid vända fel på krokodilmunnen... Det har du rätt i. Jag: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2017 Jag har en. Kör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2017 15 timmar sedan, Henkibojj skrev: Jag har en. Kör! Är det en man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2017 2 minuter sedan, Siana skrev: Är det en man? Ja. 1/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2017 Det här hade jag glömt! Får se om tråden kan bära utan Vice... Är det en fiktiv person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2017 2 timmar sedan, Kebab skrev: Det här hade jag glömt! Får se om tråden kan bära utan Vice... Är det en fiktiv person? Ja. 2/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2017 Är han en karaktär från ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2017 1 timme sedan, Kebab skrev: Är han en karaktär från ett spel? Nej. (Men det har nog gjorts spel från det senare.) 3/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2017 Är karaktären länsman, byling, bängen, etc.? En lagens man med andra ord, för er som inte är down med kidsens snack. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2017 3 timmar sedan, xstreem skrev: Är karaktären länsman, byling, bängen, etc.? En lagens man med andra ord, för er som inte är down med kidsens snack. Nej. 4/20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2017 Filmkaraktär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2017 8 timmar sedan, Kebab skrev: Filmkaraktär? Det finns nog film, men åtminstone serie, ja. 5/20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2017 Är han övernaturlig på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2017 5 timmar sedan, Siana skrev: Är han övernaturlig på något sätt? Inte mer än att Kalle Anka kan prata och ha på sig kläder. Det är alltså ingen Stålmannen vi talar om. Overklig, ja, övernaturlig, nej. Nej. 6/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2017 Är det en seriefigur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2017 5 timmar sedan, Kebab skrev: Är det en seriefigur? Ja. 7/20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2017 Disney-figur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2017 4 timmar sedan, Kebab skrev: Disney-figur? Nej. 8/20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts