Xazzi Skrivet 5 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2014 (redigerad) Ja 15/20 Ron Weasley - Rupert Grint! HAHA. blackout. Ta bort denna Redigerad 5 februari, 2014 av Xazzi 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 No way José. 16/20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Det är fråga nummer 3, change before he sees it! Oj, förlåt tack Gof för att du inte svarade. --- Tar mig lite frihet och gissar redan nu bara för jag aldrig har haft hatten. Gof: Är det Gandalf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Det är inte Gandalf. 17/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Gandalf är för tusan inte människa! ---- äre aragon??? (om det är rätt så ger jag mig själv ett pris för jag tänkte fråga "äre aragon???" när vi var på fråga 4 eller så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 (redigerad) Är det Boromir? Redigerad 6 februari, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Faramir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Fel på alla. Det var Saruman. Hattjäveln är fri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 (redigerad) Fel på alla. Det var Saruman. Hattjäveln är fri. SARUMAN ÄR FÖR TUSAN INGEN MÄNNISKA Redigerad 6 februari, 2014 av DrStupid 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Fel på alla. Det var Saruman. Hattjäveln är fri. Haha, sopa. Jag tar hatten. Sorry, Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Är det George R. R. Martin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Är det George R. R. Martin? Hahaha. Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Credd till Godfather som strikt höll sig till endast ja/nej-svar. Är det en hane? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Gandalf är för tusan inte människa! Tyst med dig, du kan inte ens stava Aragorns namn rätt! ---- Är det en fiktiv karaktär? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Credd till Godfather som strikt höll sig till endast ja/nej-svar. Är det en hane? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Är det en fiktiv karaktär? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Är han vid liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Är han vid liv? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 (redigerad) Dog han för mindre än tio år sedan? Redigerad 6 februari, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2014 Dog han för mindre än tio år sedan? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts