Henkibojj Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 (redigerad) Möjliga gubbar: Lasse Berghagen, Bengt Magnusson, Arne Weisse, Lennart Hyland, Ingvar Oldsberg, Arne Hegerfors, mfl. Gick programmet på SVT? Redigerad 4 januari, 2014 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Har han haft ett program som sändes på fredagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Och jag undrar om är över 50 år? Han har hunnit fira sin 50:e födelsedag. Formuleringen på svaret får mig att vilja tro att han är död, eftersom du inte säger att han är över 50. Så - lever han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Möjliga gubbar: Lasse Berghagen, Bengt Magnusson, Arne Weisse, Lennart Hyland, Ingvar Oldsberg, mfl. Gick programmet på SVT? Ja. Har han haft ett program som sändes på fredagar? Ja. Formuleringen på svaret får mig att vilja tro att han är död, eftersom du inte säger att han är över 50. Så - lever han? Det fanns en anledning till formuleringen, men han lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Jag har ingen koll på hur många frågor vi har kvar, men jag känner mig kvalificerad att gissa på Ingvar Oldsberg? På spåret gick väl alltid fredagar, vill jag minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Jag har ingen koll på hur många frågor vi har kvar, men jag känner mig kvalificerad att gissa på Ingvar Oldsberg? På spåret gick väl alltid fredagar, vill jag minnas. En mycket kvalificerad 13:e gissning. Men det är inte Ingvar Oldsberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2014 Är han göteborgare? Nix! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2014 Bor han i stockholm just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2014 Bor han i stockholm just nu? Det gör han, vad jag kan läsa mig till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2014 Nu var det dålig aktivitet här. Är han norrlänning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2014 Nu var det dålig aktivitet här. Är han norrlänning? Nej, inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 Fuck you guys, jag hijackar. Ny person. Go go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 Fuck you guys, jag hijackar. Ny person. Go go. Påhittad person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 Hane? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 Påhittad. Ja Hane. Ja 2/20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 Äre en människa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 Är han med i en TV-serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2014 Författare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2014 Inte med i en TV-serie och han är ingen författare. 5/20 Påhittad. Hane. Människa. Inte med i en TV-serie. Inte en författare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts