Vice. Skrivet 2 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2014 (redigerad) Inga ledtrådar. Vi har frågor. Okej... Är det Karl-Olof Andersson Ambassadör i Pyongyang, Korea, Demokratiska folkrepubliken? Redigerad 2 januari, 2014 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2014 Vet inte om jag misstolkade tusenbladshinten, men gissar på Gunnar Lund. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 (redigerad) Vet inte om jag misstolkade tusenbladshinten, men gissar på Gunnar Lund. Snyggt jobbat! Hatten är din! Vice: varför chansar du bara när jag har gett ledtrådar som i alla fall borde utesluta rätt många? Redigerad 3 januari, 2014 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 (redigerad) Snyggt jobbat! Hatten är din! Vice: varför chansar du bara när jag har gett ledtrådar som i alla fall borde utesluta rätt många? Vaddå, får inte jag chansa nu? Jag var väl inte den första som gissat på din karaktär och haft fel? Vad gnäller du på mig för? Ska vi ha regler gör när jag får gissa nu också? Du kan tack mig för att jag gissade och fick liv i tråden igen istället. Ingen hade postat på 2dagar innan jag fick fart på det igen. Hade jag inte gjort det hade det ännu inte varit löst. Så sluta anklaga mig och ge mig ett tack och klapp på axeln istället! bor han i USA? Redigerad 3 januari, 2014 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 vicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevice vicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevice vicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevice vicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevice vicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevice vicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevicevice bor han i USA? Jag gillar dig, Vicke. Sen har jag en fråga till Qouad, när han nu kommer tillbaka och har bestämt sig för en person, karaktär, eller vad nu han än har planerat: Är hen en kvinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Okej, jag har en! bor han i USA? Nej. Är hen en kvinna? Nej. 2/20 frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Fiktiv Person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Fiktiv Person? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr_Rito Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Är han musiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 (redigerad) Är han musiker? Besvära dig inte med att skapa det ena kontot efter det andra, Vice. Har du blivit utkastad så får du ta ditt straff som en vuxen människa. Ser jag ett konto till från dig innan din hybernate är slut kommer du få långtidsbann på ditt originalkonto, utan rättigheter att ens besöka sidan. Vi ses i februari igen. Och ses vi dessförinnan, ses vi inte på länge. Back on topic. -- Dock var det ju en rätt bra fråga så jag föregår med gott exempel och upprepar frågan: Är det en musiker? Redigerad 3 januari, 2014 av Henkibojj 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Och jag undrar om är över 50 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Är det en musiker? Och jag undrar om är över 50 år? Icke en musiker, men har hunnit fira sin 50:e födelsedag. 5/20 frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Från Norden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Från Norden? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Är han känd från TV eller radio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Är han känd från TV eller radio? Jajamensan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Skådespelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Skådespelare? Står han med som skådespelare i någon film? -Ja. Men det är inget han är känd som. tl;dr - nej. 8/20 frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Är han känd som programledare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Är han känd som programledare? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts