Vice. Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Hur fan kan du kalla de för "långt ifrån" när gof gissade på Filip och Fredrik? Har de inte gjort mängder av FFs program i norska versioner? ..finns väl en anledning till att bara svara ja och nej kanske. Är det en man? De är från Norge Filip och Fredrik är svenskar De är musiker det är inte Filip och Fredrik osv stor skillnad enligt mig. är personen från Europa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 (redigerad) Är det en man? Ja är personen från Europa? Nej 2/20 Redigerad 26 december, 2013 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Är det en fiktiv person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Är det en fiktiv person? Nej 3/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Är personen från USA!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Är personen från USA!? Nej 4/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Är det en skådespelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Är det en skådespelare? Yes 5/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Från Oceanien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Är han bra på att slåss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Från Oceanien? Nixx Är han bra på att slåss? Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Är det Jackie Chan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Är det Jackie Chan? Nixx. Nu när jag tänker efter med frågan om han är bra på att slåss. Jag kan säga såhär, han blev tvungen att snabbträna för att bli bra på att slåss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Är han från Sydamerika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2013 Är han över 50 år? )):):):):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2013 Är han från Sydamerika? Inte det Är han över 50 år? )):):)/>:)/>:)/> Icke 10/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2013 (redigerad) Någon som måste snabbträna, då tänker jag på inför en film. Om det inte är en europé/sydamerikan/oceanier, och det inte är en asiat (asiater är svartbältade från födseln och måste därmed inte snabbträna), så är det en amerikansk skådis vi talar om. Är det Keanu Reeves, som tränade inför Matrix? Annars liknande, tror jag. EDIT: Nej, han var ju inte amerikan. Då stryker jag frågan tills vidare. Redigerad 27 december, 2013 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2013 Någon som måste snabbträna, då tänker jag på inför en film. Om det inte är en europé/sydamerikan/oceanier, och det inte är en asiat (asiater är svartbältade från födseln och måste därmed inte snabbträna), så är det en amerikansk skådis vi talar om. Är det Keanu Reeves, som tränade inför Matrix? Annars liknande, tror jag. EDIT: Nej, han var ju inte amerikan. Då stryker jag frågan tills vidare. Vi vet egentligen inte om han är från Asien, Nordamerika eller Asien, då vi inte frågat det. Så de alternativen du strukit kan ju vara rätt... =/ Så då frågar jag: Är hon ifrån Asien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2013 Är hon ifrån Asien? Erkänn nu en gång för alla att du skriver sådär bara för att trolla. Bra poäng för övrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2013 Är han ifrån Asien? Ja ursprungligen. Ger er ett tips, Han är född i ett ställe som tillhör asien, men bor inte där just nu. 11/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts