Umberto Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 är det kajsa anka? Nej. Rätt svar var Magica de Hex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 Jag paxar hatten! 25 frågor! Kör på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 Är det en hane? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 (redigerad) Är det en hane? Dem är 2 män ja Redigerad 22 december, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 Är det Filip och Fredrik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 Är det Filip och Fredrik? Nej låååååångt ifrån..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 Är det två fiktiva personer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 Är det två fiktiva personer? Nej. De finns på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 Lever de idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 Lever de idag? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 Är de tillsammans/gifta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 (redigerad) Bor de Är de tillsammans/ Har varit/gjort gör/är inte längre Jag tolkar ditt "är tillsammans" som är tillsammans i ett boende. De bor i hop alltså. Redigerad 23 december, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 Har varit/gjort gör/är inte längre Jag tolkar ditt "är tillsammans" som är tillsammans i ett boende. De bor i hop alltså. va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 va Haha, ja.. undrar jag med. Du får ju bara svara ja eller nej också? Är de ifrån norden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 (redigerad) Haha, ja.. undrar jag med. Du får ju bara svara ja eller nej också? Är de ifrån norden? Vad vill du jag ska svara på en sån diffus fråga då? "Är de tillsammans"???vaddå tillsammans?! är de tillsammans som ett kärlekspar, är de tillsammans jämnt som bästa polare, eller syskon? Eller är de tillsammans som rumskamrater eller hur menar ni? Nej de är inte ihop i sexuell mening och har aldrig varit. men ja, de har varit "tillsammans" i många många år.... Ja, de är ifrån Norden Redigerad 23 december, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2013 Är det en hane? ja Är det Filip och Fredrik? nej Är det två fiktiva personer? nej Lever de idag? ja Är de tillsammans/gifta? De arbetar tillsammans, och har bott tillsammans i många år men är inte gifta Är de ifrån norden? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2013 Har varit/gjort gör/är inte längre Jag tolkar ditt "är tillsammans" som är tillsammans i ett boende. De bor i hop alltså. Hallå va? Han frågade ju om dom var tillsammans inte om de bor tillsammans. Sådär får man väl inte göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2013 Hallå va? Han frågade ju om dom var tillsammans inte om de bor tillsammans. Sådär får man väl inte göra? Vad menar var tillsammans då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2013 Vad menar var tillsammans då? Men herregud läs frågan "Är de tillsammans/gifta?" As in i ett förhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2013 Men herregud läs frågan "Är de tillsammans/gifta?" As in i ett förhållande så är man tillsammans är man per automatik gifta? Inte i min värld, och eftersom jag har hatten och det är jag som får frågan får jag tolka frågorna till mig som jag förstår dem. nu fortsätter vi tycker jag. ni har oavsett fått svar på frågan, nej de är inte gifta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts