Merkky Skrivet 27 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2013 http://www.rockstargames.com/newswire/article/51870/grand-theft-auto-san-andreas-mobile-coming-this-december.html Jag blev lite förvånad att ingen gjort en tråd om det här än! GTA III och VC i alla ära, men det är det här jag har väntat på sedan dom släppte trean på telefoner. Jag ångrar bara att jag gjort mig av med min iPad! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2013 GTA SA är nog det bästa GTA genom tiderna... kommer bli jävligt trevligt. Undra vad prislappen hamnar på? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2013 Med tanke på att de inte ens kunde släppa en INSTRUKTIONSBOK till Androids halvmoderna versioner har jag inga som helst förhoppningar om att kunna spela det här. Annars kul att det händer, det trodde jag faktiskt inte 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2013 Har köpt spelet och måste säga att det är hur kul som helst! Ska bli kul som tusan att spela igenom San Andreas igen i fickformat Det som är lite negativt är ju att man spelar med en touch-skärm vilket betyder betydligt sämre kontrollerande av karaktären med det är ju väntat. Köp det om ni har en 50kr över för ingenting annat! Kör på min Galaxy Note 3 och det flyter på mycket bra på maxade grafikinställningar och det ser bättre ut än PC versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2013 CLEO NERLADDNING Nu finns CLEO till Android! Jag har det installerat och det är hur kul som helst! Ni som har köpt spelet, har telefon med ROOT och har väldigt tråkigt bör installera detta. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts