Vice. Skrivet 24 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2013 (redigerad) Hej! Försöker ta trofen "number uno" man skall vinna alla tävlingar i online. Man kan se hur man ligger till i start--->online--->rewards---> eller nått men jag förstår helt ärligt inte det. Grymt otydligt anser jag. Dessutom så har jag vunnit tennis flertalet gånger men det står att jag inte vunnit vad jag kan se. I rewarden står det bl.a. vinn en match med 5 set. Problemet är att väljer man 5 set slutar det aldrig, man måste gå ur spelet? Är det pga det, att jag går ut fel eller vad? Nån som tagit den och/eller kan förklara? Tack på förhand. =) Redigerad 24 november, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 24 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2013 Detta är ren gissning Men om de står att du ska vinna med 5set så innebär de att du ska t.ex vinna med 5-0 i set, eller 7-2 i set. Alltså med 5 över din motståndare. Enbart gissning som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 november, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2013 Fast oavsett är det onlinerewards, kollar man guiderna så räcker det att man vunnit ett set. Men det synns inte i rewards. Och jag borde rimligtvis klarat trofén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 november, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2013 Fast oavsett är det onlinerewards, kollar man guiderna så räcker det att man vunnit ett set. Men det synns inte i rewards. Och jag borde rimligtvis klarat trofén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 november, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2013 (redigerad) Otroligt att man kan trippelposta från iPhone. Bugg? Ber om ursäkt Redigerad 24 november, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 25 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2013 Otroligt att man kan trippelposta från iPhone. Bugg? Ber om ursäkt kommer aldrig att förlåta dig.. hur kunde du göra så mot mig? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts