Jazz Skrivet 28 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 (redigerad) Eftersom media hajpar den här såkallade stormen något alldeles fantastiskt mycket tycker jag att det vore på sin plats med lite liverapportering från sajtarna! I Lund är det solsken just nu, Skånetrafiken har ställt in alla tåg. Jag tror att stormen kommer floppa. Hur är det hos dig? Vad gör du? Kommer detta bli årets storm? JUST NU: Aftonbladet ballar ur: http://www.aftonbladet.se/ DN överdriver: http://www.dn.se/ SvD tramsar loss: http://www.svd.se/ Redigerad 28 oktober, 2013 av Jazz 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 (redigerad) I Linköping regnar det lite smått. Jag har inte varit ute än, tänkte ta en vända om en stund, återkommer med rapport så länge stormen inte tar mig! Redigerad 28 oktober, 2013 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 (redigerad) Jag tror jag får masa mig ut i regnet och köpa kakao så jag kan göra varm choklad... Fyra döda i England ändå... Är stormen i Göteborg lika kraftig som den i Storbritannien? Edit: I Linköping regnar det lite smått. Jag har inte varit ute än, tänkte ta en vända om en stund, återkommer med rapport så länge stormen inte tar mig! Cyklade hem från campus för en timma sedan och var till på köpet tvungen att göra vissa ärenden i stan efteråt. Blev rejält blöt faktiskt... Redigerad 28 oktober, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 Jävlar, på typ en minut förbyttes hela idyllen till en miljard regn och alla vind. Kommer bli kul det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 Ska gå ett kvarter till föräldrarna för att äta pannkakor. Bäst att jag tar med mig mitt överlevnadskit. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 Det är vindstilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 Regnar och blåser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 Ska gå ett kvarter till föräldrarna för att äta pannkakor. Bäst att jag tar med mig mitt överlevnadskit. Hehe, I see what you did there, föräldrarna kan verkligen vara skitjobbiga även om de gör goda pannkakor. SMHI nedgraderar stormen till en fjuttig tvåa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 Situation Stockholm: Regn och det blåser en del, kalla det för storm är överdrivet, mer höstrugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 Spöregnat hela dagen i Göteborg och det blåser kanske lite men annars är det la okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 Ett träd bakom Helsingkrona välte och ett gäng trädgrenar har fallit ner... några stormbyar emellanåt annars är det mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 Cyklade hem från campus för en timma sedan och var till på köpet tvungen att göra vissa ärenden i stan efteråt. Blev rejält blöt faktiskt... Mjo, jag tog först en kort sväng på bara några tiotals meter, och på den korta sträckan hann jag bli rätt blöt faktiskt. Att det var motvind åt ena hållet gjorde att det kändes betydligt värre än det var. Men när jag skulle ge mig ut andra gången på en längre runda så hade det som tur var nästan slutat regna, det blåste lite lätt men annars var det riktigt skönt. Hade inte ens jacka på mig! På hemvägen hade det slutat regna helt och det blåste knappt alls, då var det helt perfekt väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 Men jag och mina polare kom idag fram till att det faktiskt är okej att snacka om vädret när det handlar om BALLT väder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 Nu är det över här. Det var en besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 Är aldrig storm där jag är! Tror inte jag varit med om "något riktigt" någon gång, eller så är alla mesiga i södra Sverige. I Uppsala regnar det bara lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2013 Mer än lite regn blev det aldrig i Linköping, det kanske inte ens hade med stormen att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2013 Takluckan var trasig och blåste nästan av på en buss jag åkte med igår. Det var spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2013 Simone vs älg 1-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts