eXotic Skrivet 30 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2015 Classic-packs fortfarande, tyvärr.Ah, fast för mig är det inte tyvärr, i och med att jag fortfarande saknar många klassiska kort. F2P tar sin lilla tid att fylla ut kollektionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2015 Dubbel trubbel!Klättrade till rank 13 precis innan klockan slog tolv och fick fem extra dust för det. Som guldkort fick jag Light of the Naaru och Stormforged Axe, fick ni något skoj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 31 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2015 (redigerad) Dubbel trubbel! Klättrade till rank 13 precis innan klockan slog tolv och fick fem extra dust för det. Som guldkort fick jag Light of the Naaru och Stormforged Axe, fick ni något skoj? Rock N Roll Redigerad 31 augusti, 2015 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2015 (redigerad) Jag fick detta; Slutade vid rank åtta och jag är glad över det, orkade inte lira på typ 15 dagar så. Redigerad 1 september, 2015 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2015 Jag glömde ta screenshot på vad jag fick, men jag blev legend och min epic var Shield Slam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts