Gof Skrivet 7 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2015 Jag har precis börjat spela! Tycker det är rätt kul än så länge. Vad ska jag göra när jag har fått upp varje klass till 10? Ska jag gå igenom singleplayer-delen eller strunta i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2015 Jag har precis börjat spela! Tycker det är rätt kul än så länge. Vad ska jag göra när jag har fått upp varje klass till 10? Ska jag gå igenom singleplayer-delen eller strunta i den? Strunta i singleplayern. Den är inte värd att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2015 Jag har precis börjat spela! Tycker det är rätt kul än så länge. Vad ska jag göra när jag har fått upp varje klass till 10? Ska jag gå igenom singleplayer-delen eller strunta i den? Menar du Naxx? För den tycker jag är värd, den är rätt rolig och så får du bra kort. Annars är det bara att kasta sig in i multiplayer! Börja med Arena - det är det effektivaste sättet att få guld och kort, och man lär sig även grunderna i spelet bra där. Till en början kan det vara lite svårt att gå runt när man spelar Arena, men det är lika bra att köra på så du lär dig. Trump är fantastiskt bra på att förklara vad man bör och inte bör göra när man spelar Arena, så det kan vara värt att kolla på några av hans videos för att lära dig. Trump teachings: http://www.heartharena.com/ är även ett bra redskap för hjälp att drafta en stark arena-deck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2015 Menar du Naxx? För den tycker jag är värd, den är rätt rolig och så får du bra kort. Om Gof menar Naxx så får jag ändra mig. Naxx är helt klart värt att spela. Jag har bara spelat de två första delarna av Naxx men har ändå fått riktigt bra kort. Kör till exempel Sludge Belcher i nästan varje lek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2015 (redigerad) Idag släpptes spelet till telefoner, android åtminstone. Skitnice, då kan jag lira Diablo vid datorn och nöta Hearthstone i sängen när jag ska sova. Edit: iPhone med! Redigerad 15 april, 2015 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2015 Nu kan jag spela Hearthstone medans jag bajsar! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2015 Nu är det nya gamemodet Tavern Brawl ute! Vad tycker ni om det, gubbs? Själv tycker jag det är ett rätt roligt sätt att slå ihjäl tid på och att dra ihop lite snabbt guld på. Sen att man kunde utmana sina kompisar var rätt nice! Det kan nog bli spännande framöver då dem har Brawls där man får bygga sina egna decks och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 juni, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2015 nerf nefarian pls 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2015 Nu är det nya gamemodet Tavern Brawl ute! Vad tycker ni om det, gubbs? Själv tycker jag det är ett rätt roligt sätt att slå ihjäl tid på och att dra ihop lite snabbt guld på. Sen att man kunde utmana sina kompisar var rätt nice! Det kan nog bli spännande framöver då dem har Brawls där man får bygga sina egna decks och liknande. Det är väldigt kul men jag förstår inte hur Blizzard resonerat när de playtestade det, det är ju galet obalanserat (Nef är betydligt mycket lättare att vinna med än Rag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2015 Även om gamemodet bara är för kul så känns det som att när det är så obalanserat att det blir oroligt. Får man spela som Rag så har man mycket mindre roligt gentemot om man spelar som Nefarian och det tar ju bort halva grejen med gamemodet tycker jag i varje fall. Nästa veckas brawl blir nog roligare tror jag i varje fall, för den här veckans brawl tycker jag va sjukt tråkigt, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2015 Börjat ordentligt med HS nu. Folk är ju sämst i rankat? Är total scrub och har alla vinster fram till rank 20?!?! I den här farten tar jag ju legendary utan problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2015 Börjat ordentligt med HS nu. Folk är ju sämst i rankat? Är total scrub och har alla vinster fram till rank 20?!?! I den här farten tar jag ju legendary utan problem Det tror jag att jag hade också. Enda sättet att ens hamna på en rank över 20 är antingen genom att vara helt ny i spelet eller vara på väldigt hög ("dålig") rank när säsongen tar slut. När man väl passerat rank 20 kan man inte falla förbi den igen. Fortsätt spela du så får vi se hur det går för dig efter 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2015 Det tror jag att jag hade också. Enda sättet att ens hamna på en rank över 20 är antingen genom att vara helt ny i spelet eller vara på väldigt hög ("dålig") rank när säsongen tar slut. När man väl passerat rank 20 kan man inte falla förbi den igen. Fortsätt spela du så får vi se hur det går för dig efter 20. Haha ty man. Många har sagt det att runt rank 15 så börjar dom ordentliga komma. Ska fortsätta scruba mig dit med min scrub deck, sen får vi se helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2015 Haha ty man. Många har sagt det att runt rank 15 så börjar dom ordentliga komma. Ska fortsätta scruba mig dit med min scrub deck, sen får vi se helt enkelt. Beror väl lite på hur duktig man faktiskt är, men jag tycker nog faktiskt att runt rank ~12 blir det lite svårare, emellan rank 20-15 så verkar det mest vara folk som spelar för det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2015 Nu är TGT ute, hur många packs har ni köpt? Själv har jag 78 stycken jag ska öppna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 augusti, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2015 Nu är TGT ute, hur många packs har ni köpt? Själv har jag 78 stycken jag ska öppna!Skulle vara najs om man tog sig in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2015 Skulle vara najs om man tog sig in.Gick ju efter ett tag! Jag fick The skeleton knight x2, Anub'arak & Fjola Lightbane. Craftade Variann Wrynn och kommer antagligen crafta en till legendary vid senare tillfälle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2015 (redigerad) Jag öppnade 66 packs och fick bara två legendaries. Den ena var den där kassa piratkapten, vad han nu heter, och den andra var Eydis Darksbane som i alla fall var guld. Pushade till legend med en TGT-deck igår också, secret Paladin. Redigerad 28 augusti, 2015 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2015 Jag öppnade 66 packs och fick bara två legendaries. Den ena var den där kassa piratkapten, vad han nu heter, och den andra var Eydis Darksbane som i alla fall var guld. Pushade till legend med en TGT-deck igår också, secret Paladin. Jag öppnade 15 packs direkt vid launch och fick min andra legendary någonsin, Eadric the Pure håvade jag in. Har öppnat packs lite nu och då när jag fått tilräckligt med guld, så har öppnat några fler totalt sett. Vilka packs får man i arena nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2015 Jag öppnade 15 packs direkt vid launch och fick min andra legendary någonsin, Eadric the Pure håvade jag in. Har öppnat packs lite nu och då när jag fått tilräckligt med guld, så har öppnat några fler totalt sett. Vilka packs får man i arena nu? Classic-packs fortfarande, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts