samool Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Vad har ni för operativsystem allihopa, och vad har ni för dator kan ni skriva också om ni har lust Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Jag har: Windows XP Home (version 2002) 1,2 Ghz AMD Duron 256 mb Ram 20 gb HD Savage4 16 mb integrerad grafik 16x DVD 17 tums skärm PCI 56K V.92 modem USB ADSL modem USB Tangentbord och mus Diamond stereohögtalare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Ja har windows xp Proeffisonal. Kommer inte i håg nå mer !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 2 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Jag har: Windows XP Home (version 2002) 1,2 Ghz AMD Duron 256 mb Ram 20 gb HD Savage4 16 mb integrerad grafik 16x DVD 17 tums skärm PCI 56K V.92 modem USB ADSL modem USB Tangentbord och mus Diamond stereohögtalare hur går det med gta med det grafkikkortet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Jag kör med Windows ME... Ganska bra tycker jag.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Jag kör med Windows ME... Ganska bra tycker jag.... Windows ME ska enligt vad jag hört vara det operativsystem som har flest buggar, windows 98 har minst. Till samool: Det hackar, jag funderar på att köpa ett 64 mb AGP-grafikkort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 2 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Windows ME ska enligt vad jag hört vara det operativsystem som har flest buggar, windows 98 har minst. Till samool: Det hackar, jag funderar på att köpa ett 64 mb AGP-grafikkort mm, jag tror det är bäst att du gör det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Windows ME ska enligt vad jag hört vara det operativsystem som har flest buggar, windows 98 har minst. Till samool: Det hackar, jag funderar på att köpa ett 64 mb AGP-grafikkort det stabilaste systemet är win 2000 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Gta 3 går hur bra som helst !!eller jag tror jag har home!!jag ska kolla sen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 det stabilaste systemet är win 2000 men det operativsystemet är utvecklat för företag och kontor inte för spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 men det operativsystemet är utvecklat för företag och kontor inte för spel jag vet. men det går utmärkt att spela på 2000 också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har Windows XP Prof. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Windows XP Proffesional Edit, Valle-balle, smart att dra upp en 4 år gammal tråd. Redigerad 16 februari, 2006 av Patrik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 XP prof och 2000 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Windows XP Proffesional Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har Windows XP Prof. Kul att dra upp trådar eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) OPPS, gammal tråd. -.- Redigerad 16 februari, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Fan idag har jag editerat bort 2 signaturer som inte följde reglerna, och detta blir andra hisroriska tråden som blir sabbad idag. I går editerade jag 3-4signaturer som inte följde reglerna. Är trött på detta nu! Valle-Ball får en varning. och jag kommer fortsätta varna folk tills det lugnar ner sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts