Kiedis Skrivet 20 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2013 Fast är det verkligen så hemligt? man får ju mail om det, eller om det var ett samtal, kommer inte ihåg. Och 2 miljoner? ok att det är mycket pengar men man får ju 37 miljoner på ett annat uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2013 Hahaha, Vice., du gör min dag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2013 Fast är det verkligen så hemligt? man får ju mail om det, eller om det var ett samtal, kommer inte ihåg. Och 2 miljoner? ok att det är mycket pengar men man får ju 37 miljoner på ett annat uppdrag. Får man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2013 Får man? The big score Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2013 (redigerad) Hatar Epsilon uppdragen. 5 miles är så jävla jobbig <.< Bilarna också, men då använde jag en karta så då tog det 10 minuter Redigerad 21 oktober, 2013 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 21 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2013 Får man? För en person som tydligen vet så mkt så är de märkligt att du inte visste om hur mkt man tjänar på det nämna uppdraget..? vice ; Nej. Det viktiga är att få troféerna, inte hur man får dem. Vi tycker alla olika, och jag störs inte av spoilers, eller "lätta vägar". Visste slutet av Breaking bad innan jag började se serien, och läste alla spoilers om gta innan jag klarat slutet. Men vi är olika, s¨å är det. jag tycker det är lika kul att spela eller se film ändå. Nu, behöver jag hjälp, vi har ett crew och är ett forum, nån som har tid att hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts