proffzetmedz Skrivet 17 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2013 För alla med ps3 http://socialclub.rockstargames.com/crew/pekingoutlaws Grymt crew, lirar mycket missions som ger bra med $$$ 25k per mission. Lirar även andra roliga saker, och är grymt taggade till nya patchen där vi ska råna banker! Låter det intressant, tveka inte att joina! (Pss, bara svenskar) Pss, sveriges coolaste logga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2013 För alla med ps3 http://socialclub.rockstargames.com/crew/pekingoutlaws Grymt crew, lirar mycket missions som ger bra med $$$ 25k per mission. Lirar även andra roliga saker, och är grymt taggade till nya patchen där vi ska råna banker! Låter det intressant, tveka inte att joina! (Pss, bara svenskar) Pss, sveriges coolaste logga? Jasså, vilka uppdrag ger 25k per gång då? Jag spelade en hel del Survival igår och det gav som bäst 8500 efter sju vågor. Måste man ha nått någon särskild rang? Hade kanske joinat ditt crew* om det inte var för att jag aldrig lyckas hålla mig tillräckligt aktiv i de crews jag går med i. Var med i en BF3-platoon men hann aldrig spela med resten av grabbarna. *(Jag är från Peking från början så om inte annat för den sakens skull.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2013 (redigerad) Jasså, vilka uppdrag ger 25k per gång då? Jag spelade en hel del Survival igår och det gav som bäst 8500 efter sju vågor. Måste man ha nått någon särskild rang? Hade kanske joinat ditt crew* om det inte var för att jag aldrig lyckas hålla mig tillräckligt aktiv i de crews jag går med i. Var med i en BF3-platoon men hann aldrig spela med resten av grabbarna. *(Jag är från Peking från början så om inte annat för den sakens skull.) Som jag vet får man 20 000 på level 10 i survival. Så jag är osäker var resterande 5 000 kommer från. Redigerad 18 oktober, 2013 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2013 Jag känner till två st uppdrag där man får 25k. A Titan of a Job där man ska sno en Titan från flygplatsen, samt ett uppdrag där man ska infiltrera Fort Zancudo och stjäla en Cargobob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2013 Jag känner till två st uppdrag där man får 25k. A Titan of a Job där man ska sno en Titan från flygplatsen, samt ett uppdrag där man ska infiltrera Fort Zancudo och stjäla en Cargobob. WTF? Får 10k av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2013 WTF? Får 10k av dom Kanske ändrats efter den senaste uppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2013 Kan inte du hålla dig till Fragbite eftersom allting du bidrar med är att spamma ditt skit? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts