Jump to content

Ska du vara olaglig?

Visa
 Share

Tänker du Ladda ner VC:PC olagligt när det kommer?  

49 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Om det kommer till PC i america innan kommer det förmodligen ut på nätet med så då kommer min brorsa ladda hem det men om han inte skulle göra det eller om den verisionen är kass så köper jag det.

Vill hälst köpa det vilket är lätt ficksat eftersom min farsa jobbar med en en affär så att han kan beställa spel ibland. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det blev nästan som jag tänkt mig...men tänk om ALLA laddade ner gta ...då skulle R* gå i konkurs....men det finns ju Fler "hederliga" personer än pirater

med tanke på att dom släpper spelet på PS2 ett halv år innan det släpps på PC så kursar dom knappast på ett tag...

men dom förlorar så mycket på det !!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle kunna bryta "lagen" men man det är känslan som räknas :lol::blink:

Köpt GTA Vice City:

- Affischer

- Alla filer som audio-filerna (ljud)

- KÄNSLA

Nerladdad GTA Vice City

- Risk för "inget ljud"

- Inga affischer

- Datavirus (Speciellt från Warez-sidorna)

Men det är ju vissa som inte bryr sig om de negativa kommentarerna så att man får väl ladda ner det om man vill :wub:

Arman

jayleno88@hotmail.com

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett nedladdat spel - liksom en bränd cd - känns väldigt... b. Om man verkligen tycker om spelet eller om man verkligen tycker om artisten/gruppen då köper man helt enkelt spelet/skivan. Det är helt enkelt en helt annan sak med en original cd och inte nån ful CD-R skiva... :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett nedladdat spel - liksom en bränd cd - känns väldigt... b. Om man verkligen tycker om spelet eller om man verkligen tycker om artisten/gruppen då köper man helt enkelt spelet/skivan. Det är helt enkelt en helt annan sak med en original cd och inte nån ful CD-R skiva... :shifty:

precis så jag tycker om det åxxå !! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor