Visa Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Nåå...vad tänker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Jag köper det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vixtor Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 man får inte prata om warez!! både du Visa City (eftersom du startade tråden) och Deltanator (eftersom du har medverkat till att föra tråden vidare) kommer att bli hybernated!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 För det först så får man inte prata om warez... då blir man bannad.. för det andra så ska man köpa spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 måste det stå aprilskämt på din avatar ''vixtor'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 jag respekterar R* så jag köper det, om jag nu vill ha det så att säja ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 de spelföretagen som jag gillar löper jag spelen av... annars skrattar jag åt lagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 får se om jag köper det alls...jag har det på ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 det blev nästan som jag tänkt mig...men tänk om ALLA laddade ner gta ...då skulle R* gå i konkurs....men det finns ju Fler "hederliga" personer än pirater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 kanske lite off topic men... vad e warez?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Olagliga spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Om det kommer till PC i america innan kommer det förmodligen ut på nätet med så då kommer min brorsa ladda hem det men om han inte skulle göra det eller om den verisionen är kass så köper jag det. Vill hälst köpa det vilket är lätt ficksat eftersom min farsa jobbar med en en affär så att han kan beställa spel ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 det blev nästan som jag tänkt mig...men tänk om ALLA laddade ner gta ...då skulle R* gå i konkurs....men det finns ju Fler "hederliga" personer än pirater med tanke på att dom släpper spelet på PS2 ett halv år innan det släpps på PC så kursar dom knappast på ett tag... men dom förlorar så mycket på det !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 (redigerad) Jag skulle kunna bryta "lagen" men man det är känslan som räknas Köpt GTA Vice City: - Affischer - Alla filer som audio-filerna (ljud) - KÄNSLA Nerladdad GTA Vice City - Risk för "inget ljud" - Inga affischer - Datavirus (Speciellt från Warez-sidorna) Men det är ju vissa som inte bryr sig om de negativa kommentarerna så att man får väl ladda ner det om man vill Arman jayleno88@hotmail.com Redigerad 7 april, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Ett nedladdat spel - liksom en bränd cd - känns väldigt... b. Om man verkligen tycker om spelet eller om man verkligen tycker om artisten/gruppen då köper man helt enkelt spelet/skivan. Det är helt enkelt en helt annan sak med en original cd och inte nån ful CD-R skiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 jag "lånar" nog spelet om det kommer ut på nätet före affärerna... men jag kommer köpa orginal sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Jag vete fan hur det blir, men det lutar nog mer åt en olaglig version... Det blir inte jag som fixar den men det är väl lika illa om man spelar på bränd skiva.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Ett nedladdat spel - liksom en bränd cd - känns väldigt... b. Om man verkligen tycker om spelet eller om man verkligen tycker om artisten/gruppen då köper man helt enkelt spelet/skivan. Det är helt enkelt en helt annan sak med en original cd och inte nån ful CD-R skiva... precis så jag tycker om det åxxå !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Om R* går i konkurs kanske det inte blir nåt gta 4 eller gta 5 eller gta 6 och gta 7 men dom kommer nog inte på ett tag men ändå tänk om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag tror faktiskt jag laddar hem det, eftersom jag redan har köpt det på PS2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts