Vice. Skrivet 14 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2013 f^800 Kan inte göra symbolen, men ett liggande V med öppning mot 800. Är det upp till 800 det betyder, och om V:et ligger åt andra håller, från 800? F^800 (öppning åt 800 F^1600 Öppning åt F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2013 f^800 Kan inte göra symbolen, men ett liggande V med öppning mot 800. Är det upp till 800 det betyder, och om V:et ligger åt andra håller, från 800? F^800 (öppning åt 800 F^1600 Öppning åt F F>800: "F" är större än 800 F<800: 800 är större än "F" (Eller: "F" är mindre än 800) Se det som en krokodilmun som alltid vill ha det största. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2013 F>800: "F" är större än 800 F<800: 800 är större än "F" (Eller: "F" är mindre än 800) Se det som en krokodilmun som alltid vill ha det största. Tack. Sitter och pluggar brandkunskap. Hade för mig från matte B att öppningen pekade på det större, men förvirrade mig när jag satt och funderade. Sitter på Ipaden och där kan man tydligen inte göra den där symbolen. Tack för hjälpen Kebab. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2013 Sitter på Ipaden och där kan man tydligen inte göra den där symbolen. Jodu. .?123 -> #+= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2013 Jodu. .?123 -> #+= Hur? Finns ingen symbol för den? Har tangentbord till, inte kopplat ur den och kollat det digitala. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 < och > går att göra på iPad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 < och > går att göra på iPad. Hur gör man då? Jag sitter med tangenbord som sagt, och på det finns inte symbolen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 (redigerad) Hur gör man då? Jag sitter med tangenbord som sagt, och på det finns inte symbolen. Vad har du för tangentbord då? Edit: Option + Shift + 3/4 borde fungera. Redigerad 15 oktober, 2013 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 Vad har du för tangentbord då? Edit: Option + Shift + 3/4 borde fungera. Har ett logitech 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 Har ett logitech k. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2013 (redigerad) ALT K Blir ªªªªªªªªªªª? Redigerad 16 oktober, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2013 Jag har nog inte sett ett enda fysiskt tangentbord utan < och > tror jag. Vad heter modellen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2013 (redigerad) Jag har nog inte sett ett enda fysiskt tangentbord utan < och > tror jag. Vad heter modellen? Tror det är brittiska tangentbord som har bred shift-tangent även på vänster sida. Hade ett sånt på jobbet, fullkomligt värdelöst när man hade Svenska inställt på datorn. Edit: Verkar inte vara specifikt för brittiska tangentbord. Men jag har stött på det och det suger. Redigerad 16 oktober, 2013 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2013 Jag har nog inte sett ett enda fysiskt tangentbord utan < och > tror jag. Vad heter modellen? Märket är logitech, står inte modell. Men har danska symboler för Ö och Ä på samma tangent där det står ÖÄ. Ah, hittade dem nu, >< de sitetr till vänster längst ner istället för på högersid om är normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2013 Jag har nog inte sett ett enda fysiskt tangentbord utan < och > tror jag. Vad heter modellen? Märket är logitech, står inte modell. Men har danska symboler för Ö och Ä på samma tangent där det står ÖÄ. Ah, hittade dem nu, >< de sitetr till vänster längst ner istället för på högersid om är normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2013 de sitetr till vänster längst ner istället för på högersid om är normalt På praktiskt taget alla svenska tangentbord sitter <> bredvid LShift... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2013 Märket är logitech, står inte modell. Men har danska symboler för Ö och Ä på samma tangent där det står ÖÄ. Ah, hittade dem nu, >< de sitetr till vänster längst ner istället för på högersid om är normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts