Lajnux Skrivet 13 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2013 Istället för att vi ska försöka klämma in allting angående GTAO i en (eller fåtal) trådar tycker jag att det skulle vara trevligt om GTAO kunde få ett eget subforum där man kan diskutera multiplayer-delen i fråga. Just nu känns det ganska rörigt i GTA V-delen av forumet. Vad tycker ni? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2013 Svaret är ett klart Ja, och det kan nog ha varit avsikten från början också. Jag tänkte på det för länge sen men trodde att det skulle funka ändå. Nu verkar det bli lite väl smockat, så jag mailar Hultan och ser vad vi kan få fram. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2013 Självklart ska vi ha ett eget forum för online, håller med Lajnux om att det känns lite rörigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2013 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 det tycker jag nog, det är ju som ett spel i sig så det är nog bara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts