ChrissDaManSietses Skrivet 12 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2013 Ja, som rubriken lyder, hur mycket spelar ni per dag? JAg är för till fället arbetslös så jag har all tid i världen Jag spelar först 1 timme när jag vaknar, sen kanske jag spelar 6 timmar under natten.. Så ca 7 timmar om dan för mig! Hur e de med er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 12 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2013 När jag spelade storyn så spelade jag väll så mycket ^^ Nu är det kanske tre timmar om ens per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2013 Brukar bli några timmar varje kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2013 Varierar mellan tre alternativ. 1) Spelar ingenting, alls, på flera dagar. Antingen för att jag inte har tid, eller för att GTA V faktiskt inte fängslat mig så som jag trodde. När jag väl sätter mig kan det däremot bli... 2) Sex timmar i sträck, för att kompensera för bristen på ledig tid jag haft på sistone. Men oftast är det... 3) Två timmar, max. Nu när jag testat GTAO blir det lite varierande, är det roligt folk och vi har mycket hyss för oss så är det klart man spelar längre än för att ta en rast med bara några uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2013 Varierar mellan tre alternativ. 1) Spelar ingenting, alls, på flera dagar. Antingen för att jag inte har tid, eller för att GTA V faktiskt inte fängslat mig så som jag trodde. När jag väl sätter mig kan det däremot bli... 2) Sex timmar i sträck, för att kompensera för bristen på ledig tid jag haft på sistone. Men oftast är det... 3) Två timmar, max. Nu när jag testat GTAO blir det lite varierande, är det roligt folk och vi har mycket hyss för oss så är det klart man spelar längre än för att ta en rast med bara några uppdrag. This ^ Har ingen brinnande lust för att spela, men om jag väl kommer igång att spela med nån från forat så brukar det bli några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2013 Singel player spelade jag bra många timmar i sträck, online har jag som mest kört tre timmar i sträck. Hade dock inte kunnat spela så mycket om det inte vore för att jag är sjukskriven för en bruten handled. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2013 Pendlar mellan att inte spela alls och att spela fyra-fem timmar i sträck. Ett par gånger har jag dragit igång spelet för att lira mellan typ 22-00, men det känns som att jag aldrig får något gjort då. Freeroaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts