Vice. Skrivet 11 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2013 Vet egentligen inte mycket om spelet. Men det verkar grymt bra. Nån som känner till det? http://www.youtube.com/watch?v=FyyQueq72T4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2013 (redigerad) Spelade något Thief-demo för många år sedan. Det var fan rätt schysst alltså! Det här spelet ser intressant ut. Redigerad 11 oktober, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2013 Växte upp med Thief-serien och har dumpat många timmar på spelen så jag ser verkligen fram emot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2013 Jag tycker att det ser ut som ett nerdummat skitspel. Tidigare spel i serien är dock en annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2014 Okej, jag är hypad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2014 Installerar detta nu. Hoppas att det är schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2014 Jag har spelat 4-5 timmar. Love it so far. Jag tog lite printscreens: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2014 (redigerad) Spelet går just nu att köpa för 15 Euro på Steam. Själv lirade jag spelet bara under en kväll och sedan glömde jag bort det. Det var lite för mörkt och folktomt för min smak. Redigerad 15 juni, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2014 Spelet går just nu att köpa för 15 Euro på Steam. Själv lirade jag spelet bara under en kväll och sedan glömde jag bort det. Det var lite för mörkt och folktomt för min smak. Var väldigt nära att jag köpte, men sen intalade jag mig själv att låta bli. Kan verkligen inte betala för ett singleplayerspel om jag inte får testköra det ett tag först, så det fick bli att få tag på det på annan väg och se. Tyvärr verkar det som min dator börjar bli för gammal då det hade fps-drops och sen fick jag BSOD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts