flooberg Skrivet 7 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2013 (redigerad) Hejsan! Hittade en Bugatti Veyron (Adder i spelet) på spelet och pimpade upp den fullt ut, sedan sparade jag via telefonen och laddade om lite senare, då var bilen borta!? Kan jag få tillbaka den på något sätt? Tack på förhand Redigerad 7 oktober, 2013 av flooberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 7 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2013 Ställde du bilen i ett garage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flooberg Skrivet 7 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2013 Ställde du bilen i ett garage? Nej men jag sparade då jag satt i bilen. Ska jag kanske gå tillbaka till sparningen innan och kolla om jag hittar bilen igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 7 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2013 Den är nog borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2013 Kolla om den finns i polisens impound. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2013 Du måste ställa den i garaget innan du sparar, men du kan alltid kolla impounden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2013 Insåg idag att jag har varit med om samma jävla sak. Har inte besökt det garaget på en hel IRL-vecka, så döm om min besvikelse när jag kom tillbaka och inte fann min Bugatti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts