SilentViper Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 När kommer man kunna råna banker med sina polare? Har även en annan fråga jag rånade två butiker med en polare i spelet men hur splittar man pengarna? Hittar inge när man trycker SELECT på Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_Dowie Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 (redigerad) När kommer man kunna råna banker med sina polare? Har även en annan fråga jag rånade två butiker med en polare i spelet men hur splittar man pengarna? Hittar inge när man trycker SELECT på Xbox Du kan göra det så fort du klarat av tutorialen, den är kanske 30 minuter lång. På ps3 håller jag in select ("back" på helvarvslådan)-> Inventory -> cash -> give cash -> Välj person du ska ge till och hur mycket Redigerad 6 oktober, 2013 av the_Dowie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts